• e 986

Vad kallar ni er pojkvän?

Som frågan lyder, vad kallar ni er pojkvän?

Har varit tillsammans med min kille i snart 1månad och han har börjat kalla mig för hjärtat.. Pirrar alltid extra i kroppen när han kallar mig för det. Just hjärtat har jag alltid tyckt varit extra fint. 

Jag vill också ha något fint smeknamn eller så att kalla honom. men jag vet inget bra =/ 

Jag är 25+ och har haft 2 relationer på 1 år vardera tidigare. I de förhållandena kallade jag killarna för baby eller älskling. Jag gillar båda, men jag vet inte om det är rätt läge att kalla någon för älskling när man inte sagt att man älskar varandra än. Och något sätter stopp inom mig för att kalla honom för baby! 

Hjäälp mig.. lite tips :) Vill hitta något som känns rätt och fint.. Men inte för puttinuttigt.. Tungan ute 

• Svar på tråden Vad kallar ni er pojkvän?
  • Sannami

Jag och pojkvännen kallar varandra 'söt' för det mesta, men namn som älskling, gos och fin brukar också användas.

• E Maria

Jag kallas för snuttegumman o han kallas för gubben eller plutten :)

• e 986

tack för svaren! kul att höra vad andra kallar varandra! :)

något som dyker upp i mitt huvud är "finaste" för att för mig är han så klart finast :)

jag är bara rätt att han ska tycka att man kallar honom för något "mesigt" om ni förstår vad jag menar.. att han tycker det låter för pluttenuttigt haha.. 

men visst är det mysigt när man är nykär och osäker, längre fram kommer jag garantera att jag kommer skratta åt att jag ens funderat över dettaSkrattande

• EnLitenJag

Älskling är det här hemma.

Vi sa "de tre orden" till varandra efter bara några dagar (helt spontant, efter ett djupt samtal och en storm av känslor), och de gäller lika starkt nu drygt ett år senare.
    Därför var det liksom inte några problem.

Men vet att jag har haft samma dilemma i tidigare förhållanden.
    Där tror jag att det blev:
    Snyggis, baby, finaste, *namn*, bästa... osv.. osv...
    Helt enkelt något passande adjektiv.         

• Thera0

Vi använder både älskling till varandra men ibland sötnos. 

Svar på tråden Vad kallar ni er pojkvän?