• e 986

Vad kallar ni er pojkvän?

Som frågan lyder, vad kallar ni er pojkvän?

Har varit tillsammans med min kille i snart 1månad och han har börjat kalla mig för hjärtat.. Pirrar alltid extra i kroppen när han kallar mig för det. Just hjärtat har jag alltid tyckt varit extra fint. 

Jag vill också ha något fint smeknamn eller så att kalla honom. men jag vet inget bra =/ 

Jag är 25+ och har haft 2 relationer på 1 år vardera tidigare. I de förhållandena kallade jag killarna för baby eller älskling. Jag gillar båda, men jag vet inte om det är rätt läge att kalla någon för älskling när man inte sagt att man älskar varandra än. Och något sätter stopp inom mig för att kalla honom för baby! 

Hjäälp mig.. lite tips :) Vill hitta något som känns rätt och fint.. Men inte för puttinuttigt.. Tungan ute 

• Svar på tråden Vad kallar ni er pojkvän?
  • mycketsaft

Det känns lite konstigt att liksom bestämma vad man ska kalla honom, det är bättre om det bara kommer naturligt. Kallar sambon för allt möjligt. Ofta något med ordet paj i. Pusspajen, godispaj, Petterpaj, bobbopaj osv. kallar honom även älskling, Mr.E, Sir, herrn.. Ja en massa saker, kommer säkert på mer..

• Emelie 1987

Älskling, min älskade, hjärtat, sötnos, pappa (för barnens skull), dumsnut (på ett gulligt sätt) och hans namn.

En man, två barn, tre älsklingar
  • nomina

Älskling, finaste , Adde =) 

Själv har ja nog haft tusen olika smeknamn, babe, gull, älskling, bebis, lillis, räv, fennec, mini, gullbebisminirävcarri
    ska bli spännande o se va nästa namn blir! =) 

• fjånkan

Ljuvlo, kommer från ljuvlig.

• Jessica587

Pälskling <3 säger vi bara för att andra säger Älskling

(Uttryck snott från början av tjejkompis)

• Tjolinti

Älskling, och faktiskt Tuttisen. ,, Tuttisen började jag med för o störa men det fastnade. :S de kommer av sig själv väldigt ofta. Han kallar mig för tanten. Jag älskar de för han säger de med kärlek :D

• chrissandra
    Jessica587 skrev 2012-12-31 02:04:56 följande:
    Pälskling <3 säger vi bara för att andra säger Älskling

(Uttryck snott från början av tjejkompis)
    Pälskling säger vi till djuren. :)
    (De har ju päls :) )
  • Jessica587
    chrissandra skrev 2012-12-31 02:19:28 följande:
    Pälskling säger vi till djuren. :)
    (De har ju päls :) )

Haha det har man fått höra många gånger <3
  • chrissandra
    Jessica587 skrev 2012-12-31 02:22:50 följande:

Haha det har man fått höra många gånger <3
    :D
  • MrsElvisPresley

Jag kallar min sambo för "Chrill"/"Chrilli" (han heter Christian) och har gjort det sedan vi blev tillsammans för över 5 år sedan Tungan ute 
    Jag tycker att det är så vanligt att kalla sin partner för älskling, så ville ha något lite mer "eget" smeknamn Han kallar dock mig för älskling, men ibland en del annat, oftast älskling dock.

Teodor 2010-03-30 & Wilmer 2011-11-21, mina allt<3 teodorsmamma.blogg.se
  • sticksNstones

Sweets, love, sweety, manbug (han kallar mig for lady bug) :)

Svar på tråden Vad kallar ni er pojkvän?