Brio Go 2013 eller Bugaboo donkey 2013?
Vilken vagn skulle ni föredra? För och nackdelar? Erfarenheter?
Vilken vagn skulle ni föredra? För och nackdelar? Erfarenheter?
Jag har bara kört Brion men den har det bästa gunget jag kört på någon vagn Gillar inte sittdelen men den är väl lika modell som buggan så det påverkar ju inte.
Helt klart Brio Go! Jag tycker Bugaboo är urful och har så dåligt gung.
Brio go! Det är den bästa vagn jag haft.. (6:e vagnen) har inget att klaga på där. Och som de andra säger, skönt gung!
Jag röstar på Brio efter att ha provkört båda och vägt ekonomi och liknande emot varandra var Go vårt val. Vilken únderbar fjädring! Och lätt var den! Och att man kan sätta på fasta "normala" hjul istället för snurrshjulen var det som vägde över för oss.
Min syster har Donkey och är jättenöjd, så det är absolut inget nerköp, tror du blir nöjd oavsett. Bra vagnar båda två
Rent kosmetiskt: Gillar du att byta ut grejer, pimpa och liknande är Donkey att föredra.
Tack! Hur tycker ni brion då har funkat i snö och på grusgångväg? En annan sak jag funderar på är om ni upplever hjulen som plastiga? Tycker ni ryggstödet i sittdelen funkat ok?
Nu har vi äntligen beställt vagn. :) Det blev en brio go. Berry på liggdel och svart på sittdel!