• MsMartelin

Sexbutik i Stockholm?

jag bor inte i Stockholm och undrar om nån känner till någon sexbutik som är trevlig, dvs med trevlig personal och man känner inte att man går in i en porrbutik med spanande gubbar?

Vill köpa bl.a en ny dildo, få lite råd, kanske nåt sexigt under och få lite inspiration. 

• Svar på tråden Sexbutik i Stockholm?
  • kivirush

Flirt fashion är bra. Den ligger högt upp på Drottninggatan. Trevlig och hjälpsam personal och ett helt okej utbud.

• Anonym

Pistill på drottninggatan! Jätte bra, fräsch och bra prister men hjälpsam personal :)

• Anna Paulita

Pistill lägger jag min röst på.

• Anonym (Tomas fre)

Eve collection på St Eriksgatan 17

Mkt latex, läder och lyxiga hjälpmedel, finns mkt inspirerande ;)

Personalen är trevlig, varit där två ggr ena gången en "medelålders" kvinna och andra gången en man och yngre kvinna som obehindrat visade och var service minded.

shop.evecollection.se/kvinnorqueens.html

• MsMartelin
    Anna Paulita skrev 2012-12-08 21:53:29 följande:
    Pistill lägger jag min röst på.
    Ska försöka gå dit i helgen, spännande ;)
  • MsMartelin
    Cookiesandcream skrev 2012-12-08 22:16:30 följande:
    Lovestore på Bondegatan på Söder! Har aldrig sett en karl därinne faktiskt Och jätteproffsig personal.
    Tack, låter bra med ;)
  • MsMartelin
    Anonym (Tomas fre) skrev 2012-12-09 22:33:34 följande:
    Eve collection på St Eriksgatan 17

Mkt latex, läder och lyxiga hjälpmedel, finns mkt inspirerande ;)

Personalen är trevlig, varit där två ggr ena gången en "medelålders" kvinna och andra gången en man och yngre kvinna som obehindrat visade och var service minded.

shop.evecollection.se/kvinnorqueens.html
    Verkar lite fräck, spännande, gillar lite latex med. Har vänner som bor nära :) så får smyga i nästa gång jag hälsar på
  • Agridulce

Lovestore, tveklöst.
    Drivs av kvinnor och det är kvinnor som jobbar i butiken. Det känns bekvämt att handla där och man får suverän hjälp.

• MsMartelin
    Agridulce skrev 2012-12-14 12:48:04 följande:
    Lovestore, tveklöst.
    Drivs av kvinnor och det är kvinnor som jobbar i butiken. Det känns bekvämt att handla där och man får suverän hjälp.
    Får testa Lovestore med ;)
  • Anonym (q)

Men hur är priserna? Kan dom konkurrera med nätet?

• Agridulce

Lovestore gör det ju definitivt. De har en webbutik också och det är samma priser på båda ställena.
    Lite roligare att kunna gå in och klämma och känna på grejerna också.

• Georg5567
    Cookiesandcream skrev 2012-12-08 22:16:30 följande:
    Lovestore på Bondegatan på Söder! Har aldrig sett en karl därinne faktiskt Och jätteproffsig personal.

Hahaha...då var du inte där när jag var där :) Men absolut bra personal trevligt och man känner inte som att gå in på en sunkigt ställe. Kommer snart gå dit igen då ihop med min tjej :P
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2013-09-16 00:36:24 följande:
    Lovestore gör det ju definitivt. De har en webbutik också och det är samma priser på båda ställena.
    Lite roligare att kunna gå in och klämma och känna på grejerna också.
    Hmm "känna på grejerna". Prova före du köper typ ?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    Georg5567 skrev 2013-09-16 06:34:45 följande:

Hahaha...då var du inte där när jag var där :) Men absolut bra personal trevligt och man känner inte som att gå in på en sunkigt ställe. Kommer snart gå dit igen då ihop med min tjej :P
    Haha, jag har sett en hel del män där inne men de är ganska diskreta. Inte som i vissa andra rena sexbutiker där de nästan hänger över axeln på en och dreglar. Urk

Sötast var väl det par jag såg där de skulle köpa en strapon som hon skulle använda på honom. Expediten var kolugn. Hade jag varit man i det läget hade jag varit dödsgenerad... 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2013-09-16 07:53:08 följande:
    Hmm "känna på grejerna". Prova före du köper typ ?
    Närapå my dear.
    Naughty by nature
  • Georg5567
    Agridulce skrev 2013-09-16 16:08:05 följande:
    Haha, jag har sett en hel del män där inne men de är ganska diskreta. Inte som i vissa andra rena sexbutiker där de nästan hänger över axeln på en och dreglar. Urk

Sötast var väl det par jag såg där de skulle köpa en strapon som hon skulle använda på honom. Expediten var kolugn. Hade jag varit man i det läget hade jag varit dödsgenerad... 

I mitt fall var det olja....och den var riktigt bra både på mej och henne underbart :) och ät/slickbar utan att det smakade plast i käften mums fillibaba

"Paret" - ajjjjjajjjjjajjjj 
Svar på tråden Sexbutik i Stockholm?