• Anonym

Sorgliga låtar till min sons begravning?

Min son dog för en vecka sedan av cancer (9 år gammal) ja, jag mår dåligt av det. Känner just för att dö just nu, den lilla Bullen jag hade i ugnen har blivit uppäten av en sjukdom och han kommer aldrig tillbaks. Har begravning på Fredag och vet inte vilken musik jag ska ha... Har i alla fall en låt på listan, Chris Isaak med wicked games. Nu vill jag ha liknande låtar. Tack.

• Svar på tråden Sorgliga låtar till min sons begravning?
  • Anonym (Ledsen)

Jag beklagar verkligen sorgen. Denna låt är skriven av en fantastisk tjej som förlorade sin bror 2005 det är hon som sjunger låten själv.

• Prodigal
    Anonym skrev 2012-12-08 20:35:36 följande:
    Min son dog för en vecka sedan av cancer (9 år gammal) ja, jag mår dåligt av det. Känner just för att dö just nu, den lilla Bullen jag hade i ugnen har blivit uppäten av en sjukdom och han kommer aldrig tillbaks. Har begravning på Fredag och vet inte vilken musik jag ska ha... Har i alla fall en låt på listan, Chris Isaak med wicked games. Nu vill jag ha liknande låtar. Tack.

Mina kondoleanser
  • nevermind

Fy vad hemskt. Vill skriva "beklagar sorgen" men det känns så futtigt.

Jag skulle inte ha valt för sorgliga låtar. Finns det inga lugna låtar som ändå är lite mysiga?

• Anonym

Det gör ont i mig att veta att du förlorat ditt barn. Jag beklagar verkligen.

Celtic woman -You rase me up

Sarah McLachlan - Angel 

Nightwish - Sleeping sun

• Donum

"Även när mitt hjärta gråter" - Elsa Rydin
    Originalet är på engelska och heter då "Yet I will praise you". 

• Anonym (TS)

Jag har hört era låtar, försöker lyssna på varenda en men det blir ju så krångligt, om ni förstår vad jag menar

Tack för era förslag, läser fortfarande alla kommentarer! Det var någon tidigare som trodde att tråden var ett skämt. Människor är som dom är, är dock lite sårad av att få "höra" det från någon även om det är på nätet så sårar det mitt hjärta. Tack för all stöd, jag mår bättre av det. Beklagar också sorgen för er andra som mist sitt barn.

• Lapplandspärlan

All kärlek och många kramar till dig och dina närmsta under denna fruktansvärda tid ;-(

Vet inte om det redan skrivits men Carola - jag vill alltid älska.

Vacker, så vacker.

• Anonym

Diana ross - if we hold on together (från eftertexterna till landet för länge sedan)

Svar på tråden Sorgliga låtar till min sons begravning?