Inlägg från: CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE |Visa alla inlägg
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Pepparkaksgubben är rasistisk!

Som taget ur en parodi, särskilt delen om att inte servera pepparkakor.

Så oerhört fånigt, men jag håller med om att Luciatågen kan skippas på obligatorisk skoltid.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Marie Juana och Herr Oin skrev 2012-12-09 14:21:54 följande:
    Så bra, bara ett missförstånd. Ingen blir kränkt av mörka bakverk. Vi får utropa detta till negerbollens dag.
    Ge logiken lite bandage, den haltar väsentligt.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym (Tessa) skrev 2012-12-09 16:37:05 följande:
    Sedan finns det ju de som på fullt allvar som tror att REGERINGEN gjort en lag om att förbjuda pepparkaksgubbar: pixxxie.myshowroom.se/

Cool
    Intressant att hon skriver:
    Jag ska sjunga nationalsången och får jag en pojk ska
    han få klä ut sig till pepparkaka NÄR HAN VILL

Utöver allt annat dravel då. Drömmer
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anonym skrev 2012-12-09 17:04:17 följande:
    Var det det enda du kunde skaka fram? En urblåst liten tjej?
    Jag har inte skakat fram något alls, jag kommenterade en länk som någon annan tog upp. Vill du att jag utvecklar mina tankar till varför jag fann stycket intressant i relation till det andra hon tar upp så säg till. Men då får du först skaffa ett användarnamn, antingen ditt riktiga eller ett temporärt. Det blir så jobbigt att hålla reda på alla anonyma annars.

Jag förstår inte heller riktigt vad det är jag ska "skaka fram" eller varför.
Svar på tråden Pepparkaksgubben är rasistisk!