Pepparkaksgubben är rasistisk!
Det är nu väldigt många som anser att bägaren har runnit över, nu håller grupper på fp på att skapas som skall sätta stopp för denna panoida idioti, vilka är med oss?
Det är nu väldigt många som anser att bägaren har runnit över, nu håller grupper på fp på att skapas som skall sätta stopp för denna panoida idioti, vilka är med oss?
Hur vet ni att det var ett missförstånd från början?
Det har faktiskt florerat en hel del snack över Internet sen nyheten kom ut hur svårt är det då inte för skolan att släta över det hela med att det bara var ett "missförstånd"?
För den delen är jag inte ett dugg rasist, i så fall är jag väl fientlig mot min egen ras, alltså idiotiska svenskar som skall komma upp med sjuka idéer för att dem TROR att det skulle kränka någon annan.
I mina ögon är det mer kränkande att sätta upp förbud mot saker för att de inte ska bli kränkta än att bara låta det vara..
Om de nu skulle bli kränkta, ja så låt dem komma med det till oss då - vi ska inte avgöra vad de tycker är kränkande och inte...
På mitt arbete arbetar runt ca 80% invandrare, jag vet vad deras åsikt är och det är att vi är PINSAMMA!