• Längtan efter ett syskon

En tråd för oss som väntar barn AUGUSTI 2013. Här kan vi följas åt och även lägga in magbilder :)

Äntligen efter 13 månaders försök fick jag plus på stickan på bim-7!!

Finally ska lillgrabben få ett syskon. Vi ville ha 2 barn tätt och tätt blir det. Om allt går som planerat kommer syskonet dagarna innna grabbens 2:års dag.

Denna tråden skapar jag för oss för att vi ska kunna diskutera våra graviditetskrämpor, dela magbilder om man vill eller på barnatriklar som har inhandlats!!

Det hade varit jätteroligt om fler vill följas åt i tråden tills förlossningen sen kan vi öppna en ny tråd kanske där vi kan följas åt efteråt :)  

HjärtaVÄLKOMMNAHjärta   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-11 11:45
    För att vi lättare ska kunna hålla koll på när vi alla har BF så har jag startat en BFlista i en annan tråd. följ länken nedan :) skriv in er och ändra era datum om ni blir fram eller bakförflyttade :)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m67902883.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-13 11:59
    Länk till bildtråden för våra vackra magar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-13 12:00
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69075267.html
  • Svar på tråden En tråd för oss som väntar barn AUGUSTI 2013. Här kan vi följas åt och även lägga in magbilder :)
  • aj 378

Åh grattis! Var med i en annan trår du var med i :) jag plussade faktiskt också häromdagen och beräknad till 18/8

• Längtan efter ett syskon
    aj 378 skrev 2012-12-09 15:15:02 följande:
    Åh grattis! Var med i en annan trår du var med i :) jag plussade faktiskt också häromdagen och beräknad till 18/8

Tack och grattis sj :) jag har svårt att fortfarande fatta det :)

Jag har en vännina som ska få samtidit som mig :) ev samma dag hahaha med andra barnet för oss båda.

• Frususs

Åh hoppar gärna in i den här tråden! Jag är nu gravid i V.6 med andra barnet. Vår pojk är fem år så det blir inte så tätt:)
    Jag har räknat ut att bebisen bör komma runt den 8 augusti!
    Så spännande att få uppleva en till graviditet eller hur?

• aj 378

Men Gud va kul min bästa tjejkompis försöker också bli med barn så jag hoppas det tar sig snart så vi kan gå igenom det tillsammans :)

• Therese7701

Jag väntar mitt 3:e, det blir en efterlängtad liten "sladdis" i början av augusti om allt går som det ska.
    Kul att följas åt, känns så härligt att vara gravid igen o kul att få dela det med några trots att allt är hemligt än så länge..!

• carro93

Skönt och kul med en nära kompis som är i samma situation :) själv är jag så ung så mina vänner har nog inte ens fundrat på barn än :)

• Therese7701

Min dotter kommer vara 9 när lill*n föds, och min son kommer vara 6,5.

Har ni några gravidkrämpor ännu? Jag känner mig väldigt trött och väldigt hungrig/småsugen hela tiden, på väg mot mina 20+ kg som jag lagt på mig mina tidigare graviditeter kanske...

• carro93

Jag har stick/hugg i magen oh ömma bröst.. Anfådd för minsta lilla också :P ngn fle4 som känner dessa stick på olika ställen i magen?

Svar på tråden En tråd för oss som väntar barn AUGUSTI 2013. Här kan vi följas åt och även lägga in magbilder :)