BF vår/sommar 2013 i boråstrakten?
Hej!
Finns det några fler här som ska ha barn till våren/sommaren som har lust att följas åt?
Själv är jag beräknad till början av Juni och har en liten sedan tidigare :)
Hej!
Finns det några fler här som ska ha barn till våren/sommaren som har lust att följas åt?
Själv är jag beräknad till början av Juni och har en liten sedan tidigare :)
Hej! Vi väntar ett litet mirakel den 5/5, och det är vårt första barn. :)
Vad kul med nån mer här!
Hur mår och har du mått?
Jag mår bättre nu, men har mått riktigt, riktigt dåligt fram tills ungefär nu. Nedstämd, konstant trött, kräktes, hormonmonster, uppstötningar, sammandragningar.. Ja, listan kan göras lååång! Det har inte varit en lätt resa! ;) Men nu har det allra mesta släppt, och jag mår oerhört mycket bättre. :) Hur mår du, och hur har du mått? :)
Hej på er!
Jag går o väntar på vårt lilla 3:e, och väldigt oplanerade mirakel med Bf 24april.
mindran: Usch då, men skönt att du mår bättre! Jag mår fint och har mått fint. Skönt!
EJA: spännande med en tredje oplanerad! Hur har du mått? Hur gamla är dina äldre barn?
Haft en bra jul?
E J A: Ja, det kan nog bli rörigt i början, men som du säger så blir det nog kul när de blir äldre =) Blir nog toppen!
Vi hade också en mysig jul med familjen. Lung och skön.
Jobbigt med foglossning så tidigt! Jag har inte haft det, så vet knappt vad det är. Hoppas jag slipper få reda på det också =)
Hallå, här är en till son väntar smått. BF 20/5, tämligen oplanerad liten gåva... Blir vår fjärde lillknodd *phu*
Bor i centrala Borås och väntar vårat 4:e barn i början av Juli 2013! :)
kab och jenny; vad roligt! Hur känns det med så många? Låter som mycket omställning som typ ny bil etc? Eller kanske ställer man om sig redan vid 3?