Vuxna "styvbarn" hatar mig
Yngsta är 20 nu, så han var endast 14-15 när det här började? Och äldsta 18-19? Dom var fortfarande bara tonåringar. Hur gamla var dom första gång dom blev medvetne om dig? Hur träffades du och din man?
Yngsta är 20 nu, så han var endast 14-15 när det här började? Och äldsta 18-19? Dom var fortfarande bara tonåringar. Hur gamla var dom första gång dom blev medvetne om dig? Hur träffades du och din man?
Barn är olika. Min pappa gjorde exakt samma, jag har noll problem med min styvmor, min bror fick grava psykiska problem och klarar fortfarande inte av henne. Han kapade all kontakt i många år.
Försök hitta någon som inte redan är gift nästa gång. :)
Oskyldig är hon ju inte, om hon inlett en relation med en gift man. Oavsett vilka sorgliga historier han berättade om sitt trasiga äktenskap, och frun som inte förstår honom, borde hon hållit sig undan tills han avklarat på hemmaplan. Om han, som TS sa, flyttade direkt från frun till älskarinnan tror jag inte dom var 100% platoniska kompisar under dom två åren innan.
Väljer man att hoppa på en gift man får man stå sitt kast när barnen ogillar en, det har dom all rätt till.