• Anonym (sexiga skor)

Sexiga skor i Sthlm

Vill pigga upp här hemma med en sexig julklapp till min sexiga fru. Vill ha tips på butiker (ej nätet) i Sthlm där man kan köpa riktigt porriga skor, höga klackar, platå, sånt som strippor har på klubbar men för hemma bruk om ni förstår Var handlar jag bäst och enklast? Tack på förhand!

• Svar på tråden Sexiga skor i Sthlm
  • OlleSQ

Vilken jävla butik som har skor som helst. Alla har dom porrplatå och billigt utseende i deras sortimentet just nu för modebranshen har fått för sig att det är snyggt. Är inte din fru sexig utan sånt utan du vill hon skall se ut som en billig amerikansk porrskådis och skrika fuck me utan tillstymmelse av inlevelse och med fnaskskor  på sig? Herregud vilket torftigt liv!

• Anonym (sexiga skor)
    OlleSQ skrev 2012-12-10 15:09:24 följande:
    Vilken jävla butik som har skor som helst. Alla har dom porrplatå och billigt utseende i deras sortimentet just nu för modebranshen har fått för sig att det är snyggt. Är inte din fru sexig utan sånt utan du vill hon skall se ut som en billig amerikansk porrskådis och skrika fuck me utan tillstymmelse av inlevelse och med fnaskskor  på sig? Herregud vilket torftigt liv!
    Hej !Du vekar vara en glad och härlig typ. Vad synd att jag har ett så torftigt liv jämfört med dig, kära solstråle

Nåväl: finns det inga kvinnor med sinne för det roliga i livet som har några konkreta tips istället? 
  • OlleSQ
    Anonym (sexiga skor) skrev 2012-12-10 16:59:33 följande:
    Hej !Du vekar vara en glad och härlig typ. Vad synd att jag har ett så torftigt liv jämfört med dig, kära solstråle

Nåväl: finns det inga kvinnor med sinne för det roliga i livet som har några konkreta tips istället? 
    Du fick ett korrekt svar. Det finns i alla butiker för det är inne nu. Döda fiskar följer med strömmen om du tror det är kul så fine...
  • Anonym (sexiga skor)

Dom jag köpte till slut hittar man inte på Din sko kan jag lova  

• Anonym (Kvinna)

Oj vilket tråkigt svar! Du kan gå till eves collection, flirt Fashion eller cum. De har många sexiga skor i olika utföranden. :)

Svar på tråden Sexiga skor i Sthlm