Issabell skrev 2012-12-10 14:11:17 följande:
Oj! Tell me! Vad e hemligheten haha...
ja för det första så hade jag 104cm i mdijemått, var en tjockis haha...jo men faktiskt.
den första månaden körde jag mini lchf (åt bröd och musli till frukost), men sen tröttnade jag på det och började äta enligt tallriksmodellen med halva tallriken sallad.
det ska dock tillläggas att jag inte är gravid eller har varit det, jag var bara fet.
jag tränade förut också, det har jag mer eller mindre gjort i flera år, flera gånger i veckan, så jag började med att förändra maten. halva tallriken sallad och så den laktosfria varianten av activia varje morgon (tål inte laktos). jag äter inga lätt eller lightprodukter, utan vanliga fast mindre då. i början åt jag 3 mål mat om dagen och för att jag inte skulle gå av, av hunger på kvällen så drack jag en eller två koppar te för att fylla magen. tog även eftermiddagsprommenader i somras exklusive den vanliga träningen. jag tränade varje vardag i en timme. numera så äter jag två mellanmål också, för ingen vill vara i samma rum som mig när jag är hungrig =D. jag tränade (och tränar) en bladning av styrka och kondition, jag körde styrka 2ggr i veckan och kondition 3. om jag var riktigt duktig så gick jag med stavar en timme på morgonen innan frukost, men det var inte alla dagar som det var så.