• Anonym (killar?)

Ni killar som gnälle rpå att hon aldrig vill, får ni ens er tjej att komma?

Många män klagar på att deras kvinnor vill ha sex för lite. Inte tillräckligt ofta/många gåner osv.

Samtidigt upplever vi tjejer att killar är överkåta som vill jämt..

Kan inte detta helt enkelt bero på att killar ALLTID får komma? De sprutar och får orgasm varenda gång (ja jag vet att vissa kan spruta utan orgasm men de är knappast de vanligaste)

Har ni ens tänkt tanken på att tjejer skulle vilja lika ofta om ni fick henne att komma varje gång? Istället ska vi tjejer få in/ut behandlingen och vara nöjda med det. Tro sjutton att killar vill ha det ofta som bara har dte skönt hela tiden, med klitoris på en pinne som hela tiden får stimulans, ja då hade jag också velat 3 gånger om dagen!

Men istället ska vi kvinnor få leva med in/ut/skjut. Om vi inte stönar så är vi pryda och tråkiga osv. Men om det faktiskt inte ens är skönt? Hur många kvinnor njuter av kuk in och ut? 

• Svar på tråden Ni killar som gnälle rpå att hon aldrig vill, får ni ens er tjej att komma?
  • Anonym (Lina)

Jag måste nog hålla med! Jag har haft urdåligt sex när jag var yngre som bara var in-ut-sprut. Ett ex till mig sa alltid efter att han kommit att jag skulle lägga mig på rygg, sedan smekte han mig mekaniskt tills jag kom. Med ett helt nollställt ansiktssutryck. Han slickade mig aldrig.

Visst, jag fick orgasm, men det var urtråkigt. Alltid samma sak. Jag hade haft det skönare på egen hand. Han var ju helt okåt efter att han själv hade kommit och det kändes mest som att han ville ha det överstökat. Ingen känsla eller nånting. Nej fy sjutton. Tur att man vet att det finns män som kan bättre än så!!

• Anonym (A)

Jag håller helt med, jag är inte mindre kåt utan väljer att tillfredsställa mig själv med vibrator ofta för att det är otroligt skönt och jag njuter varje gång. Jag blir inte stimulerad och kommer med bara kuk in å ut. Min sambo är dock väldigt villig att slicka skönt tills jag kommer och sen är det hans tur och då är han i mig. Det jag tycker är jobbigast är faktiskt att ja han blir hård på 1 sekund om vi myser och tar på varandra men det tar en bra stund innan jag blir våt och är redo för sex, jag blir stressad av att kännna att jag måste skynda mig att bli kåt och avstår hellre helt. Dåligt förspel definitivt, han kan inte få mig våt så då är slicket det bästa... Låter trist eller hur...

• Anonym

Jodå, hon kommer varje gång. Många gånger är jag nöjd med att bara gå ner på henne och kräver inget i utbyte eller något annat. Ändå kan hon uppleva minskad lust. Hade kunnat gå ner på henne eller få henne att komma flera gånger om dagen om det var det som var grejen, men jag tvivlar på att det är så. Tror snarare att det handlar om annat, trötthet, känna sig uttråkad av mig, sänkt stämningsläge, andra affekter som spelar in, stress på jobbet osv. osv.

Det som känns tråkigt är att om hon inte vill då är det jag som gör något fel (eller inte jag, utan den diffusa termen "killar). Det kan inte bara vara ett problem som båda har, det är alltid någon som måste "vinna", åtminstone här på Familjeliv... tjejer är si och killar är så... suck. 

• jonte02

Ge och få oavsett kön tack. Är man lyhörd och talar om vad man gillar brukar det ordna sig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-10 14:24:01 följande:
    Jodå, hon kommer varje gång. Många gånger är jag nöjd med att bara gå ner på henne och kräver inget i utbyte eller något annat. Ändå kan hon uppleva minskad lust. Hade kunnat gå ner på henne eller få henne att komma flera gånger om dagen om det var det som var grejen, men jag tvivlar på att det är så. Tror snarare att det handlar om annat, trötthet, känna sig uttråkad av mig, sänkt stämningsläge, andra affekter som spelar in, stress på jobbet osv. osv.

Det som känns tråkigt är att om hon inte vill då är det jag som gör något fel (eller inte jag, utan den diffusa termen "killar). Det kan inte bara vara ett problem som båda har, det är alltid någon som måste "vinna", åtminstone här på Familjeliv... tjejer är si och killar är så... suck. 

Säker på att hon kommer varje gång? 30 % av alla kvinnor i förhållanden fejkar orgasm regelbundet... bara så du vet.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-10 14:25:57 följande:

Säker på att hon kommer varje gång? 30 % av alla kvinnor i förhållanden fejkar orgasm regelbundet... bara så du vet.
    Självklart är jag inte säker men jag måste väl lita på min partner om hon säger så. Hon förstör ju bara för sig själv genom att inte vara ärlig, hur ska vi då kunna fixa det om hon vill ha det på något annat sätt? Hon vet att jag inte har något emot att ändra eller göra annorlunda men jag är ledsen att du har haft negativa erfarenheter eller inte vågat säga ifrån hur du vill ha det...
  • lugnagatan
    Anonym skrev 2012-12-10 14:25:57 följande:

Tramsig kommentar.

• Anonym (håller med)

Håller med här också faktiskt. Jag har aldrig haft minskad sexlust och det beror på att jag får orgasm till 99 % när jag har sex. Så har det varit i alla förhållanden som jag har haft. Får jag inte orgasm så blir sur och besviken, vilket gör att jag inte ser fram emot nästa sextillfälle = minskad lust. Men nu händer det enbart enstaka gånger att jag inte får orgasm och det beror antingen på att jag är trött eller har druckit alkohol och eftersom jag vet att nästa gång kommer jag att få orgasm så längtar jag till nästa sextillfälle och det får inte dröja alltför länge heller innan nästa sextillfälle kommer.

• jonte02
    Anonym (håller med) skrev 2012-12-10 14:30:07 följande:
    Håller med här också faktiskt. Jag har aldrig haft minskad sexlust och det beror på att jag får orgasm till 99 % när jag har sex. Så har det varit i alla förhållanden som jag har haft. Får jag inte orgasm så blir sur och besviken, vilket gör att jag inte ser fram emot nästa sextillfälle = minskad lust. Men nu händer det enbart enstaka gånger att jag inte får orgasm och det beror antingen på att jag är trött eller har druckit alkohol och eftersom jag vet att nästa gång kommer jag att få orgasm så längtar jag till nästa sextillfälle och det får inte dröja alltför länge heller innan nästa sextillfälle kommer.
    sur och besviken får man juh inte bli ...inte som kille iaf :-P.
  • Anonym (alltid)

Japp hon kommer alltid. Jag med. 
    Men det påverkar inte när det gäller antalet gånger vi har sex.
    Jag tycker att vi borde ha sex mycket oftare.

Om TS bara varit med om in-ut sex, utan orgasmer... 
    Ja då får man verkligen beklaga och be TS hitta sig en riktig man som bryr sig om sin partner.

Svar på tråden Ni killar som gnälle rpå att hon aldrig vill, får ni ens er tjej att komma?