Inlägg från: Anonym (flatan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (flatan)

Tjejsex

ja, det är vanligt! 

Heltidsflator uppskattar dock ofta om  det är hyfsat tydligt vad ni är ute efter. Det är nämligen ibland lite jobbigt att vara måltavla för sociala/sexuella experiment. 

För en del är det helt ok, det är sex som sex,men andra känner att det är lite förolämpande att bli flirtad med, inte för att den andra tycker att man är het , utan för att man är en representant, ett föremål som det går bra att använda sig av i ett helt självcentrerat test. 

Ja, det där lät ju lite strängt förstås, men jag vill bara berätta hur det ser ut från andra sidan, så att säga. Bättre det än att ni kommer i delo med nån som blivit ledsen/arg efteråt. 

Registrera er på Qruiser och skriv vad ni vill. Varför inte söka upp andra nyfikna där?  Då är det ju jämlikt. 
    Det är ju en hel del jobbiga killar där, men deras brev behöver man inte svara på!  

Lycka till. SEx med tjejer är braiga grejer !

• Anonym (flatan)

om ni kan tänka er trekant så är det massor av par som letar tjej på qruiser. Och alla andra dejtingsajter med för den delen. Det är nog lättaste sättet att få napp, faktiskt. 

• Anonym (flatan)

ni tre borde ju ta och träffas, vetja! Om ni vill det men inte törs säga vad ni heter så kan jag säga vad jag heter så kan ni inboxa mig och ge era telnummer så sms:ar jag allas nummer till alla.

Svar på tråden Tjejsex