Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Varning för jollyroom.se!

har du testat att ringa dem??

Det är svårare att prata sig ur en situation när man har kunden i örat, det är lätt att dra i väg ett mail.. och ring inte kundservice utan till någon av cheferna.

• slemtorsk i din bralla
    Johanninen skrev 2012-12-11 13:38:38 följande:

Jag skrev samma sak som i TS:en här, den är kopierad därifrån!

Jag är så sjukt dålig på att prata i telefon. SJUKT. Tror jag gör mer skada än nytta om jag ringer, faktiskt... ;)
    Det tror jag absolut inte att du gör... folk har överlag dålig tilltro till hur "dåliga/bra" de är på att prata... ett mail försvinner lätt i mängden om du ringer och tar ett snack med dem så kan de liksom inte smita undan...det gör absolut inget om du blir förbaskad, skriker eller gråter...det är bara bra
  • slemtorsk i din bralla
    Jesca85 skrev 2012-12-11 13:44:33 följande:
    Vad ska dom göra om någon hör av sig nu då.
    -"Hallå det var ju min leksak, mina pengar". ?
    Något som så fint kallas "taskigt läge".
    Detta får dom fixa...
    känns lite som att det är vikarier typ skolungdomar som sitter o leker i kundtjänst och skojar till det lite...fast det är väl inte jullov än *S*

Kan bli riktigt intressant detta.. såg att de utlovar kompensation... hur då?? Vågar man ens beställa därifrån nu, VILL man ha kompensation från dem?? Risken är ju att man väljer något och det skickas till någon annan hahaha
  • slemtorsk i din bralla
    tahira skrev 2012-12-11 14:06:32 följande:
    Nu har de ju svarat. Jag tycker att de svarade väldigt trevligt.
    det svaret kunde hon ju fått redan från början .....kan man tycka...
  • slemtorsk i din bralla
    Lilje skrev 2012-12-11 16:18:00 följande:
    Du kan ångra köpet inom 14 dagar utan extra kostnad, vilket du också har gjort.  Maila tillbaks och visa till ångerrätten.
    fast man får betala portot själv då... och eftersom TS inte ens beställt denna vara och INTE betalat den, det hade någon annan gjort så känns det jäkligt sniket att hon ska behöva stå för ett misstag som någon annan, i detta fallet företaget självt gjort.
Svar på tråden Varning för jollyroom.se!