Inlägg från: MaryCaroline |Visa alla inlägg
  • MaryCaroline

Varning för jollyroom.se!

Men gud vad konstigt! Går det inte att reklamera på något sätt? Och de borde ju kunna gå in och titta att du faktiskt inte registrerat något kortnummer på ditt Jollykonto... Knasigt... Testa annars att klaga på fairshopping.se . På den sidan kan man risa eller rosa företag och berätta vad som hänt och kräva svar av företagen. Och även andra användare kan kommentera och stödja att man kräver ett svar av företaget.  De flesta företag brukar svara. Men det verkar ju redan vara riktigt dåligt som det är... 

• MaryCaroline

Läser man omdömen på nätet om Jollyroom verkar de ju mest ha negativa omdömen och betyg. Och företaget svarar alltid i stil med att de beklagar och så ska det inte gå till och skriver jämt "det låter inget bra" eller "det låter inget vidare". Låter mest som att de har standardsvar. 

Angående paketering har jag beställt både från Ellos och H&M och Jotex. Har alltid fått mina varor i påsar. Först ligger själva kläderna och accessoarerna och de flesta grejer i sina egna påsar och sedan ligger allt i en större påse som det hela skickas i. Det enda som legat i egen kartong är typ lampor och hyllor. Har aldrig fått paketerat i kartong, oavsett mindre eller större order. Men jag har haft tur att inget gått sönder.

Svar på tråden Varning för jollyroom.se!