Inlägg från: Rocket Mania |Visa alla inlägg
  • Rocket Mania

Varning för jollyroom.se!

tundra skrev 2012-12-11 12:17:58 följande:
    Men varför loggade du inte ut från sidan?

När du bara vek ihop datorn riskerar du ju att trycka på något... Du kan inte med 100% säkerhet friskriva dig från ansvar.

Om 59 kr är en sådan stor summa så borde du hantera en shoppingsida på internet med lite mer försiktighet.
    Grattis, ditt inlägg hamnade på min tio-i-topp-lista över dumma saker jag läst på Familjeliv

Kan inte du förklara för mig och alla andra här hur ett sådant köp skulle gått till.  
  • Rocket Mania
    NextUp skrev 2012-12-11 19:51:01 följande:
    Kan någon klippa in Jollyrooms svar från fb? Jag har inget konto där.
    Jollyroom.se Hej Johanna! Det är ett problem som uppstått här med ditt konto, och vi beklagar verkligen detta! Så här ska det absolut inte få gå till! Vi tar självklart på oss ansvaret för detta, och vi vill hjälpa dig på alla sätt som är möjligt. Vår kundservicechef kommer kontakta dig under dagen och försöka reda ut detta, och hjälpa dig så mycket vi någonsin kan för att ställa detta till rätta. Du ska självklart få ett bra bemötande, och en bra service, vilket i ditt fall här inte har skett. Vi beklagar verkligen detta och vi ber om ursäkt för att du fått detta problemet. Vi kommer som sagt kontakta dig under dagen, och göra vårt yttersta för att försöka åtgärda och kompensera detta! MVH Jollyroom
Svar på tråden Varning för jollyroom.se!