Varning för jollyroom.se!
Jag är inte heller fullt nöjd med jollyroom. Jag la en order och sen tig det en stund innan jag hämtade mitt visakort för att betala.
När jag fyllt i alla uppgifter så kom jag inte till en bekräftelse sida utan till en sida där det stod att kundvagnen var tom.
Jag trodde då att det gått för lång tid ich gjorde om ordern.
Denna gången blev ordern och betalningen bekräftad.
Fick senare under dagen mejl 2 gånger om ordern och såg då att det hade blivit två ordrar ändå.
Visst ok...detta var ju delvis mitt fel.
Tog kontakt ned jollyroom som sa att den ena ordern inte var bekräftad så det skulle ändå lösa sig
Jag bad dem alltså att annullera en av orderna och detta var de helt med på!
Nån timme senare får jag ytterligare 2 mejl om att bägge ordnarna är skickade!
Nu hade de även dragit pengar för bägge.
Jag förstår inte hur man kan börja packa och skicka en order som är annulerad?
Iaf så var det en ganska stor summa som nu drogs två ggr och det var resterande pengar jag hade innan barnbidraget så jag tog kontakt med dem igen och frågade om jag kunde få mina pengar tillbaka och att de stoppar paketet men det gick inte utan jag var först tvungen att vänta på att paketet skulle komma fram, sen skulle jag inte ta emot det och sen får jag mina pengar när de fått tillbaka paketet.
Tillslut fick jag tillbaka mina pengar men jag tycker att om det har blivit fel så ska man bli kompenserad på nåt sätt vilket jag inte blev så har nu därför inte jättebra inställning till jollyroom längre.