Varning för jollyroom.se!
Den här texten finns inte på deras sida... Har de tagit bort den?
Den här texten finns inte på deras sida... Har de tagit bort den?
Men fy. Jag håller med dig, det är absolut inte ditt ansvar att lösa det här och enligt distansorderlagen har du faktiskt rätt att ångra dig, så jag förstår inte varför de inte kan annullera beställningen när den inte ens har gått iväg än?
Dessa är de senaste: "
" "
"
" "
Exakt vad skrev du? Kopiera in det här så kan vi också lägga ut det! Spamma jollyroom tills de lyssnar!
Vilken skitsida, bara bluffpriserna med fejkad prisnedsättning borde få alla att dra öronen åt sig, absolut ingen sida jag skulle handla något från...
CP är en diagnos inte en definition på ett problem. Punkt. Lär dig använda rätt ord för rätt saker. Diagnoser är inga skällsord det fattar minsta lilla unge!
favo....
Har beställt från jollyroom 1 gång snabb lev och allt var som utlovat.
Däremot så har jag vid några tillfällen hört eller råkat ut för följande:
* Beställde från VFO en vinteroverall där saldot inte stämde men fick pengarna tillbaka. Två månader senare stod det är min beställning var skickat och fick t.om. mail från posten om paket påväg till posten. Tog kontakt och det var felaktigt så ingen skada skett.
* Hört andra som beställde på mellandagsrean på Polarn och Pyret att systemet vart överbelastat och endel råkade få andra kunders kontouppgifter. Detta rättades till men endel blev utan det de hade velat beställt pga. detta.
* Varit med om att när jag funderade på att anämla intresse för och bli testpilot för vinteroverall här på familjeliv fick upp en annan användares alla uppgifter, kontakt information, adress med mera. Som ett redan ifyllt dokument. Detta anmälde jag till forumvärdarna.
Så tyvärr så är inte säkerheten den bästa alltid det förekommer strul ibland på sidor man kan råka få infromation som man inte skulle ha och det kan förekomma tekniskt strul, buggar. Men lite besvärligt om en kund beställer och råkar hamna på en annan kund.
Om en kund klagar högt som i detta fall så är det klart att de svarar på ett bra sätt men för tusentals kunder så beter de sig sämre. Jag kommer aldrig att handla därifrån. Tacka vet jag då Ellos, de kan service och att bemöta sina kunder.