Varning för jollyroom.se!
Tack för tipset om fairshopping.se, ska kolla där!
Nu har jag klagat hos Trygg e-handel i alla fall! Får se vart det leder...
Jag kommenterade mitt inlägg på deras facebook-sida också... Pinsamt att de dolt det för andra, men jag kan ju fortfarande se det...
Ja, nu jäklar! :)
Ja, jag är ju inte direkt sugen på att beställa grejer därifrån. Återstår att se vad de säger. Jag håller er uppdaterade!
Oj vad tråkigt.
Det enda jag kan komma på till försvar är väll att det är svårt med det skrivna ordet. Det KAN ju ha blivit missförstånd åt båda håll om vad som faktiskt skett/tonen från kundtjänst.
Själv har jag beställt från Jollyroom massor av gånger och det har alltid fungerat supersmidigt med snabba leveranser och enda gången det varit knas fick jag hjälp direkt (en vara som pajat under frakten).
Nu har jag uppdaterat i TS om vad som hänt, allt har löst sig vad gäller mig, och jag hoppas verkligen att det löser sig för den andra kunden också!
Ooooch, där försvann ALL tilltro jag lyckats uppbåda efter jollyrooms första fuck-up. Gissa vem som fick en faktura på 299 kronor för "Ej uthämtat paket" hem i brevlådan idag!? JAG!
Grattis till mig! *ev. lite ironisk*
Mina problem med Jollyroom fortsatte efter denna tråd, kan jag säga. Fick 4-5 påstötningar om att jag skulle skicka in mina kontouppgifter för att jag skulle få tillbaka pengar för returnerade varor... De hade med andra ord inte alls letat reda på den andra kunden och sett till att hon skulle få a) sin rullko eller b) sina pengar tillbaka. Förbannade skitföretag. Jag gjorde i alla fall klart för dem att mina kontouppgifter skulle jag aldrig, aldrig ge dem, för gudarna vet hur de skulle lyckas fucka upp livet för mig då...