• Snartfrueriksson

vi med rottweiler

tänkte kolla om det finns någon mer här som har rottweiler.

tänkte att här kan vi prata om våra älsklingar =) 
    lägg gärna in en eller fler bilder.

här kommer min älskling som är en renrasig tjej på 13 veckor 

• Svar på tråden vi med rottweiler
  • mojo

hejsan vilken sötnos! jag har två st rottisar. en tik på 11 månader och en hane på snart 4år kastrerad!

• mojo

ja det har jag haft :) är det din första rottis? :)

• Snartfrueriksson

okej, nej har haft 2 förut eller egentligen var de mitt ex hundar. så ja o nej =). är dina renrasiga ?  brukar du ställa ut dom ? jag ska nämligen ställa ut min tös. hennes föräldrar har mycket priser bakom sej så jag vill fortsätta med det =)

• mojo

okej:) aa mina är renrasiga. åh vad roligt! det tycker jag att du ska göra :) har bara gjort det ett par ggr men tycker inte att det är roligt. tävlar hellre :)

• Snartfrueriksson

okej =) ja de ska bli kul, har aldrig gjort de förut har inte tävlat heller. men uppfödaren har lovat att hjälpa mig =)

• mojo

det är ju jättebra, det kommer att gå bra:) det är inte så svårt, jag är mer nervös för alla som tittar haha. :)

• Zayco

Min rottis ''valp'' på 9 månader. Hon heter Cookie :)

• Missemiller

Hejsan alla!
    Detta är min lilla bebis på nu 10månader. Hon heter Lexie och är min allra bästa vän.
    Vi har provat på utställning några gånger, och är nog något som vi kommer att fortsätta med.
    Jag har även stora planer på att utbilda henne till terapihund i framtiden.

• Missemiller

Hon kommer från en uppfödare utanför sundsvall..
    En toppenkennel med superfina hundar Glad

• Saarensalo

Våran fina rottis tik på 7 år om 5 dagar. Haft henne sen hon var 3 år. Super duper snäll hund!! :) Men nu idag har vi tråkigt nog fått lämna in henne till veterinären då hon fick fruktansvärt ont i nacke/höger framben. :( Hon som aldrig säger ett knyst när hon annars har lite ont. <3
  • Saarensalo

Våran underbara älskling äntligen hemma igen efter sjukhus besök efter misstänkt disk bråck. Stackarn hade jätteont när vi åkte in, stackarn!! <3
  • Snartfrueriksson

Väcker upp tråden lite. Nu är min tjej 1 år hon har även fått en rottweiler kompis eller rättaresagt halvsyster som blir 7 månader :) lägger in lite bilder när jag kommer hem igen (är i Thailand)

• Snartfrueriksson

Väcker tråden igen :)

Nu har vi bara en tös kvar igen :( den andra var tvungen att somna in pga sjukdom.

Btw såhär ser tösen ut nu :)

Svar på tråden vi med rottweiler