Tjäna extra pengar?
Jag skriver kortare reklamtexter för weludo.com. Först får man göra en skrivuppgift så de ser att man skriver tillräckligt bra och blir den godkänd är det bara att fortsätta. Man tjänar först 1 euro per hundra ord och det låter kanske inte så mycket men det beror på vilka uppdrag man väljer. Jag är på nivå 2, då tjänar man 1.60 euro per hundra ord. Man gör bara uppdrag när och om man har tid och lust och sen får man det utbetalt i slutet av månaden. Upp till dig hur mycket du orkar skriva helt enkelt.
Först fick jag ihop ca 400-500 kr i mån men nu när jag är på nivå 2 kommer jag upp i över 1000 kr/mån. Inte alls svårt eller jobbigt om man är bra på att skriva. Man behöver inte skriva helt perfekt heller (så jag inte skrämmer nån)
annars är jag också med i flera olika enkätsiter men jag tror de flesta har nämnts.
I somras var jag med i en speciell musikundersökning som höll på i 4 veckor, genom Din Åsikt. När man hade varit med hela tiden ut fick jag 1500 kr, inte alls dumt.
Clixense.com funkar rätt ok tycker jag. Lite tråkigt att klicka på reklam men man försöker göra så många enkäter som möjlig , det är där man kan tjäna lite. Jag har varit med i snart ett år och får varje månad mellan 200-250 kr. Många bäckar små brukar jag tänka