• Anonym (Nyfiken)

Vad tycker ni om "crotchless" underkläder? Upphetsande eller ej?

Hej på er!

Jag sprang för ett tag sedan på något när jag surfade på butiker för underkläder: Underkläder som är "crotchless". "Crotchless" trosor har helt enkelt någon form av öppning mitt på. Istället för att jag ska förklara kan ni se på de bilder jag lägger in nedan...

Själv tycker jag det här är väldigt upphetsande... Vad tycker ni tjejer och killar om det här? Är det något killar uppskattar? Trivs de flesta tjejer i den här typen av underkläder, och är det en bra present? Skriv gärna lite mer ingående varför ni är för eller emot. Glad

Såhär kan de se ut:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om "crotchless" underkläder? Upphetsande eller ej?
  • Anonym (jseb)

Ett tips,  försök tänk bort de snygga modellerna och tänk in er egen fru/sambo med dessa på.

• Lilje

Bild två var skitsnygg, jag vill ha dom :) killen gillar easy access, så det är ju perfekt.

• lykantrophona

Hm... jag tycker om sexiga underkläder, men vill att de är praktiska också. I det här fallet blir trosorna lite poänglsöa att ha som just underkläder, i och med att de inte alls skyddar de yttre kläderna (ex jeans) från fittkladd eller fittan från de hårdare yttre kläderna.

Har man inget för sig annat än att gå finklädd hemma i sängkammaren, så kanske.

• Cookie2

Pärltrosor tycker jag är sexigt och teaser för män. Sköna att ha på när man blir slickad!

• skoladan

Men förr i tiden hade kvinnor underbyxor med öppen gren. Det var det första steget mot underbyxor över huvud taget. I början hade kvinnor inga underbyxor alls utan bara ett knälångt, ganska snävt linne närmast kroppen. Sen kom dessa byxor med öppen gren. Jag vet egentligen inte varför grenen skulle vara öppen. Kanska för att det skulle vara lättare att kissa. Man får tänka på att kvinnor hade långa kjolar, det fanns bara dass och pottor. Då var det kanske lättare att lyfta på kjolen, huka sig lite och kissa med byxorna på.
    Vi kan också se paralleller med Kina. I Kina har eller hade småbarn inga blöjor. Dom har på sig byxor med öppen gren för att dom lätt ska kunna kissa och bajsa utan att blöta/smutsa ned sig.
    För min del är jag glad och tacksam att ha underklader med stängd gren.

• Anonym

Måste vara lätt att kissa med dessa trosorGlad

• Anonym (rollis)

Jag tyckte det var lite fräckt men ingen av mina män har tyckt det är nåt annat än besvär i onödan.

Så numera struntar jag i sånt, utan trosor är det som gäller.

• Bagarn01

Frugan har dom med fjärillen, skit läckra om bagarn själv får välja ;)
    Som sagt, meningen e ju inte att man ska gå runt jämt med sånna utan vid speciella tillfällen å teasa. Bild nr 2 va riktigt snygga, vart hittar man dom?

• TaSe

Som sexleksak är det väl en sak. Men som underkläder är ju dessa helt meningslösa.

• Geminina

Har några par och de används på samma sätt som de ovanstående gör, dvs vid ..ja, specialla tillfällen Tungan ute

• Ovidius

Det är beroende på tjejens utseende. Är hon för sladdrig och slapp blir det avtändande med sexiga underkläder.

• Anonym

Min kille tycker det är grymt sexigt och iom att jag vet det så blir det lite extra upphetsande när man har sådana på sig :9

• Anonym (kvinna)

Det är inget jag skulle vilja ha på mej under jeans hela dagen, skulle kännas obekvämt. Men gärna ta på dom innan en trevlig stund i sängen, tror absolut att min man skulle gilla att ha sex med dom på och det skulle kännas vackert och sexigt. Jag gillade de som ser ut som en fjäril!

Svar på tråden Vad tycker ni om "crotchless" underkläder? Upphetsande eller ej?