Mekarskryt!
Nu skall jag skryta lite med!
Ställde ut en bil jag själv har byggt på Elmia i påskas, dessutom kommer den med i ett reportage i en välkänd motortidning inom kort.
Nu skall jag skryta lite med!
Ställde ut en bil jag själv har byggt på Elmia i påskas, dessutom kommer den med i ett reportage i en välkänd motortidning inom kort.
Här har inte tacklats av alls :)
Mitt tämligen nya rodbygge har just passerat SFRO:s besiktning med beröm godkänt och bilen har även skymtats i tidningen Gasoline.
Tyvärr finns inte tid i samma utsträckning som förr till bilbyggande men i mina drömmar har jag redan påbörjat nästa bygge.
För er här som vet vem jag är så ser ni 2 av mina leksaker i det här klippet :)
Senaste bygget uppskattat och prisbelönat på trätt i Norge samt fotat för 2st tidningar i den genren jag verkar i. Det är kul att bygga bil och nu letar jag med ljus och lykta efter en Ford 3w coupe-36 som skall genomgå en massiv förvandling och en kontakt i staterna har genom en händelse lyckats hitta en i Mexico som kan komma att hamna i mitt garage...
Senaste bygget uppskattat och prisbelönat på trätt i Norge samt fotat för 2st tidningar i den genren jag verkar i. Det är kul att bygga bil och nu letar jag med ljus och lykta efter en Ford 3w coupe-36 som skall genomgå en massiv förvandling och en kontakt i staterna har genom en händelse lyckats hitta en i Mexico som kan komma att hamna i mitt garage...
Bygger på som vanligt på mina hobbybilar men har för några dagar sedan eftermonterat trägolv i kombiutrymmet i min CLS bruksbil, blev snyggt även om det var lite pilligt.
www.notcot.com/archives/2012/09/mercedes-benz-cls-shooting-brake-trunk.php