• bastardized

Mekarskryt!

Nu skall jag skryta lite med!
    Ställde ut en bil jag själv har byggt på Elmia i påskas, dessutom kommer den med i ett reportage i en välkänd motortidning inom kort. 

• bastardized

Här har inte tacklats av alls :)

Mitt tämligen nya rodbygge har just passerat SFRO:s besiktning med beröm godkänt och bilen har även skymtats i tidningen Gasoline.
    Tyvärr finns inte tid i samma utsträckning som förr till bilbyggande men i mina drömmar har jag redan påbörjat nästa bygge.

För er här som vet vem jag är så ser ni 2 av mina leksaker i det här klippet :)

• bastardized

Senaste bygget uppskattat och prisbelönat på trätt i Norge samt fotat för 2st tidningar i den genren jag verkar i. Det är kul att bygga bil och nu letar jag med ljus och lykta efter en Ford 3w coupe-36 som skall genomgå en massiv förvandling och en kontakt i staterna har genom en händelse lyckats hitta en i Mexico som kan komma att hamna i mitt garage...

• bastardized
    bastardized skrev 2014-07-14 22:42:23 följande:

Senaste bygget uppskattat och prisbelönat på trätt i Norge samt fotat för 2st tidningar i den genren jag verkar i. Det är kul att bygga bil och nu letar jag med ljus och lykta efter en Ford 3w coupe-36 som skall genomgå en massiv förvandling och en kontakt i staterna har genom en händelse lyckats hitta en i Mexico som kan komma att hamna i mitt garage...

Trätt=träff, de som håller på med äldre bilar i form av hot-rods och custombilar vet vilket träff jag menar..
Svar på tråden Mekarskryt!