Vilken dag fick du ÄL av pergo?
Nyfiken och om ni vill, skriv gärna om ni gjorde vul och hur stora äggblåsorna var då.
Nyfiken och om ni vill, skriv gärna om ni gjorde vul och hur stora äggblåsorna var då.
Jag fick på dag 24
Jag tror att jag gick äl på dag 18 men är inte helt hundra för att jag gjorde inget äl test. Jag gjorde heller inget vul.
Japp vi plussade!
Jag gjorde 2 VUL 1 på dag 12 och sen på dag 15 tror jag sen äl testa jag. Jag blev dock inte gravid då.
Dag 17 om jag inte minns fel. LIte senar eän vanligt. Tog äl-test och inget mer. Hade liksom kvittat om jag haft 4äggblåsor,chansen att bli gravid med en var ändå så himla liten.
Testade just precis med clarblues, fick glad gubbe Är hur glad som helst....nu hoppas jag det släpper också, eller dom. Hade två i stort sätt lika stora ägg i måndags.
Jag fick denna cykel utslag dag först dag 14 o 15 (kort cykel i vanliga fall m utslag på stick runt dag 10-12).
Gjorde VUL dag 12 och hade då ett ägg runt 20 mm och ett på 16 mm - hoppas att något av dem är en glad julklapp.. BIM julafton!
Katten: Då hoppas vi på en fin julklapp då!
Pimpinellan: ok, då förstår jag!
jag fick mens 1 dec, började med pergo 4 dec, sluta 9 dec, va på vul 11 dec, då jag hade 6 små ägg å 1 stort, som va 11 mm tror jag, tesat med stickor from dag 12, visa glad gubbe dag 16, va på vul dag 17, där jag hade ett jättefint ägg som precis hade släppt!
så hoppas på plus i början av januari, fyller år den 10 jan, så hade vart en perfekt julklapp! :D