• Anonym (frustrerad)

Varför vill han aldrig tillfredställa mig längre?!

Jag är så jävla less på min sambo och vårt sugiga sexliv. Det brukade vara bra, men nu är det som att det handlar enbart om han och hans tillfredställelse. Han kommer typ när han vill, oavsett om jag har kommit eller ej. Och inte fan hjälper han mig efteråt, men om inte jag hjälper honom i tvärtomsituationen så är jag taskig. Han vill ha oralsex nästan varje gång jag får honom att ens försöka, och sen kommer han innan han ens stoppat in den de flesta gånger. Aldrig att han går ner på mig fastän jag ber om det, ofta.

Tillfredställer mig själv 1-2 ggr per dag men det håller liksom inte lika länge. Ett bra ligg så är man ju set för typ 1-2 dagar i alla fall.

ARG. Har man sambo ska man inte behöva fixa sånt här ensam. Vad ska jag göra?

Han säger att hans problem är pga självkänslan (han är lite överviktig) och att han inte vill prata om det när jag tar upp problemet. Men jag fattar inte hur han kan komma själv då då? Kan han inte gå ner på mig i alla fall, även om inte han vill klä av sig naken?

• Svar på tråden Varför vill han aldrig tillfredställa mig längre?!
  • Anonym (ego)

Vilken egoist. Sluta ligg med honom så kanske han fattar!?

• Anonym

Vilken otrevlig typ.
    Antar att du berättat att du känner såhär, för honom?

• Queenie70

Därför att han inte är särskilt bekymrad över ditt välbefinnande helt enkelt. Inget att överanalysera. Det enkla svaret är att han inte bryr sig. Och ditt oroblem verkar vara dålig självkänsla, som väljer att ligga med nån som skiter i att du ska ha det bra. Varför gör du det?

• Anonym (Ellen)

Ja men varför skulle han hitta på en sån känslig anledning om det inte var sant? Det är väl inget man drar till med bara? Han kanske tycker det är obekvämt att hångla och smekas om han inte gillar sin kropp, och att bli avsugen är väl "säkraste vägen" för honom. Klart det inte är bra som det är nu, men vill du ha det bra så hjälper det inte att vara arg. Ta på honom, visa att du tycker om honom och att du vill ha sex med honom trots hans vikt. Sen kan ni börja laga nyttig mat och inte ha sånt hemma som han går upp av, och försök lura med honom på träning om han inte gör det. Det är bra för hälsan att gåner, och även om du tycker han är ok, så påverkas han ju själv negativt av sin övervikt. Min man hade dålig sexuell självkänsla efter en stresssjukdom som tog ner lust o förmåga. Det blev mkt bättre när han började träna,även om han inte var överviktig. Kroppen psyket lusten, allt hänger ihop.

• Anonym (???)
    Anonym (Ellen) skrev 2012-12-16 09:36:43 följande:
    Ja men varför skulle han hitta på en sån känslig anledning om det inte var sant? Det är väl inget man drar till med bara? Han kanske tycker det är obekvämt att hångla och smekas om han inte gillar sin kropp, och att bli avsugen är väl "säkraste vägen" för honom. Klart det inte är bra som det är nu, men vill du ha det bra så hjälper det inte att vara arg. Ta på honom, visa att du tycker om honom och att du vill ha sex med honom trots hans vikt. Sen kan ni börja laga nyttig mat och inte ha sånt hemma som han går upp av, och försök lura med honom på träning om han inte gör det. Det är bra för hälsan att gåner, och även om du tycker han är ok, så påverkas han ju själv negativt av sin övervikt. Min man hade dålig sexuell självkänsla efter en stresssjukdom som tog ner lust o förmåga. Det blev mkt bättre när han började träna,även om han inte var överviktig. Kroppen psyket lusten, allt hänger ihop.

Så du tycker att allt är TS ansvar? Hon ska även få honom att gå ner i vikt?
  • Anonym

Han kanske har slagit sig till ro i er relation? Blivit lat och bekväm - känner att han inte "behöver" anstränga sig längre? Trist och väldigt vanligt. Tycker också att du ska "sexstrejka" ett tag, och säga till honom att får lägga manken till om ni ska ha ett bra samliv.

• Anonym (Ellen)
    Anonym (???) skrev 2012-12-16 10:48:20 följande:
    Så du tycker att allt är TS ansvar? Hon ska även få honom att gå ner i vikt?

Nej det är inte TS ansvar. Men om ens kille har dåligt självförtroende pga övervikt så skulle det lämnar ganska naturligt att vilja stötta och peppa.

Man kan ju vilja hjälpa sin partner.
  • Anonym (???)
    Anonym (Ellen) skrev 2012-12-16 15:15:14 följande:

Nej det är inte TS ansvar. Men om ens kille har dåligt självförtroende pga övervikt så skulle det lämnar ganska naturligt att vilja stötta och peppa.
    Man kan ju vilja hjälpa sin partner.

Ja, det kan man ju, men det går inte få nån annan att banta.
  • Anonym (Ellen)

Nä. Men TS har fått det ärliga svaret från honom. Valet är väl att hjälpa honom att återfå självförtroendet, eller att lämna honom, eller fortsätta vara arg och fortsätta be honom gå ner på henne fast han inte vill. Shit, tur att inte TS är man." Min tjej påstår att hon mår dåligt när jag vill ha en avsugning men nog kan hon väl suga av mej fast hon känner sej obekväm med det, för annars om jag bara runkar så håller jag mej inte hela dagen ju".

• Anonym (???)
    Anonym (Ellen) skrev 2012-12-16 21:43:00 följande:
    Nä. Men TS har fått det ärliga svaret från honom. Valet är väl att hjälpa honom att återfå självförtroendet, eller att lämna honom, eller fortsätta vara arg och fortsätta be honom gå ner på henne fast han inte vill. Shit, tur att inte TS är man." Min tjej påstår att hon mår dåligt när jag vill ha en avsugning men nog kan hon väl suga av mej fast hon känner sej obekväm med det, för annars om jag bara runkar så håller jag mej inte hela dagen ju".

Men TS man vill ju ha avsugningar? Sen skiter han i att tillfredsställa henne. Det finns ju andra sätt att ha sex på.
  • nagev

Verkar ju knäppt om han inte vill va naken med TS.Hon vet ju hur det är ändå.Det blir ju bara hans självförtroende sämre av

Svar på tråden Varför vill han aldrig tillfredställa mig längre?!