Inlägg från: adaeze |Visa alla inlägg
  • adaeze

SD är inte rasistiskt

Tror ingen tror att de hatar alla invandrare personligen, men kollar man deras historia och ser hur många som är kvar från den tiden de var mer öppet rasistiska och dessutom tar sig tid att läsa deras hemsida och partiprogram så kan de flesta nog räkna ut med bakdelen och ett stycke krita att de nog allt är lite rasistiska ändå

• adaeze
    Inkontinental skrev 2012-12-17 17:49:25 följande:

Det räcker med att läsa på sossarna historia för att se att dom är värsta brunskjortorna.

har inte kollat deras sida så mycket så vet faktiskt inte, är inte så intresserad av dem, vet dock inte heller vad som menar med brunskjorta. Men om det nu är så så undrar jag vad det har med sd att göra??
  • adaeze
    Inkontinental skrev 2012-12-17 18:00:49 följande:

Historiskt sett är Socialdemokraterna rasbiologer och homofober.

Ok hur länge sen och hur många är kvar sen den tiden jämfört med sd?
  • adaeze
    mickan91 skrev 2012-12-17 18:44:19 följande:
    Precis vad jag anser. De människor som yrar sig om att SD skulle vara rasistiskt, har inte läst partiprogrammet, eller så kan de inte helt enkelt förstå det budskap som finns där. 
    Kan det inte vara så att det är ni som inte förstår partiprogrammet? hur vet ni att det är ni som förstår rättoch jag som missförstår?
  • adaeze
    mickan91 skrev 2012-12-17 18:48:05 följande:
    Varför vara insatt i ett parti som man ändå inte röstar på??
    Hur ska man veta vad man ska rösta på om man inte sätter sig in i fleras partiprogram?
  • adaeze
    stardream skrev 2012-12-17 18:53:25 följande:
    Vad är det du inte förstår i partiprogrammet?
    Jag tror jag förstår allt men mickan91 sa ju att m man tycker de är minsta rasistiska så förstår man inte partiprogrammet
  • adaeze
    mickan91 skrev 2012-12-17 18:59:04 följande:
    Men snälla säg vad som är rasistiskt?? Att man vill ha en återhållsam invandringspolitik? Att man vill ha bättre koll på den växande brottsligheten? Att man vill bevara svensk kultur? Vad är det som är rasistiskt??? 
    NU SÅ VAR DET FAKTISKT ETT ÅR SEN JAG LÄSTE DÄR SÅ VET INTE EXAKT VAD SOM STÅR DÄR I NULÄGET SÅ GÅR GÄRNA IN OCH KOLLAR IGEN INNAN JAG SVARAR SÅATT jag inte gör bort mig, förlåt caps lock orkar inte skriva igen
Svar på tråden SD är inte rasistiskt