Inlägg från: Lizette80 |Visa alla inlägg
  • Lizette80

Havandeskapsförgiftning- Nej. Någon som varit med om samma?

Det låter som att det ska ha ngt med förkylningen att göra än att det ska vara Havandeskapsförgiftning..
    Oftast får man det dessutom i slutet av sin grav. eller från v 34..
    Tror du kan slappna av=)
    MEN fortsätter hv så kanske du ska ta det med din bm..
    Finns ju vissa som går runt m hv under hela grav dessutom..jag får från o till, just idag i främre delen..pannan..
    Jobbigt som fan=(

• Lizette80

Har det med illamåendet o göra så är det nog mvc läkare du ska höra av dig till..
    Ring dit imorgon o be om att få en akut tid iom den knappa tiden..
    Det är ju dem som ska fixa allt sådant iom att dem har bättre koll på hur du mår än en vanlig vc läkare..

• Lizette80
    SeZret skrev 2012-12-16 16:20:09 följande:
    litenåfin - jo det är väl så :/ och normalt även utanför grav. är det bara ipren som hjälper för mig så jag kan säga att jag längtar galet mycket efter det just nu.. men vad gör man inte för att bebis ska må bra. 
    lizettte - vad kul :) har du också BF 11 juni då eller? :) 
    haha, ja tydligen..
    Vet bara att jag blev flyttad en vecka bakåt, ska egentligen enligt egen räkning va i v 15+4..
    Det stora ul gör jag den 4/1, om 3 v o då får jag reda på den "riktiga " dagen =)
  • Lizette80
    SeZret skrev 2012-12-16 17:22:31 följande:
    ah okej :)  jag har mitt rul 14 januari så då får jag väl också veta om det behöver justeras något men eftersom jag gjorde ivf så vet jag ju säkert vilken dag de va befruktning och insättning och det är enligt ivf läkaren som jag var i v. 7+5 den 29 oktober :)
    Gud vad spännande=)
    E det ditt första??
    Denna blir min andra, sonen e överlycklig att han ska bli storebror=)
  • Lizette80

Haha, jo det skulle såklart va kul med en liten tjej, min son vill ha en lillasyster o alla som vet om att jag e gravid tror på en tjej..=)
    Gud så härligt för er att ni äntligen fick er en liten krabat i magen, STORT grattis=)
    Har ni kollat på namn??
    Vi vet vad det ska bli för namn till kille, mne har nga namn på tjej som vi inte riktigt bestämt oss för..skönt iafl att vi tycker om samma namn =)

• Lizette80
    SeZret skrev 2012-12-17 07:21:16 följande:
    tack :D ja vi har pratat lite om namn men inte spikat något.. det landat på bokstaven T iaf. Theodor (theo) som pojke förmodligen men som tjej är det mer luddigt. Tindra, Tea eller Tuwa tror jag det handlar om. ^^
    Tindra är jätte fint namn..=)
Svar på tråden Havandeskapsförgiftning- Nej. Någon som varit med om samma?