Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad  as  snow

Ensidig huvudvärk.

Ensidig huvudvärk brukar vara ett tecken på stress, inte migrän. Dvs stresshuvudvärken.

• Mad  as  snow

Fel ord (jag har inte druckit kaffe än). Spänningshuvudvärk. Är ensidigt ofta, vad jag har fått lära mig åtminstone.

• Mad  as  snow

Märkligt, jag har lidit av migrän i hela mitt liv och aldrig hört det. Men det kan nog se väldigt individuellt ut. Min migrän sitter främst i kroppen med diffus huvudvärk.

• Mad  as  snow

Ja, verkligen. Migränen sätter sig först i tungan på något sätt och armarna domnar nästan. Om jag tar medicin i tid så hinner jag stoppa själva huvudvärken men den där känslan i kroppen sitter kvar länge. Vad är aura? Vilken dålig koll jag har!

• Mad  as  snow
    Grytlapp skrev 2012-12-17 10:44:53 följande:
    Det låter skitotäckt.
    Aura är lättspännande för att vara ärlig. Helt plötsligt så får allt man tittar på en spejsad gloria av olika ljus och färger
    Ingen huvudvärk alls utan det känns som om jag befinner mig i en såpbubbla. Tar jag imigran då så kommer inte hv. Gör jag det inte så kommer den med besked inom en timme.

Åh, det låter ju riktigt vackert. Man kan säga att du har fått den fina delen av det här med migrän då. Fan, jag vill också ha aura!

Svar på tråden Ensidig huvudvärk.