• Peter37
    Anonym (tjugoåring) skrev 2012-12-20 01:08:41 följande:
    Skulle gärna få ärlig kritik om denna kropp... 170 cm lång, gått ner från ca 17 kg. Har inte fött några barn! 

Underbart vacker,hör av dig om du är leksugen!
  • Peter37
    Moderator skrev 2012-12-20 08:11:32 följande:
    På förekommen anledning vill vi påminna om att nakenbilder inte är tillåtna i forumet. Dessa kan uppfattas som stötande eller provokativa av andra medlemmar och kommer därför att plockas bort.

/Moderator

Det är väl ingen bild som varit helt naken??eller har jag missat ngn...den naknaste kropp jag  har sett hade ju strumpor på sig...naken..nej..lätt påklädd..Ja...
  • Peter37

Tycker det är  tråkigt om ngn blir stött,det är ju valfritt att titta...vill man inte behöver man inte...
    det är ju väldigt många som läser tråden,gillar vad dom ser....inget fel i det

• Peter37

A82:Det är så man blir tårögd..så gudomligt välformad...stön,suck och pust.....

• Peter37
    some day skrev 2012-12-27 23:53:15 följande:
    Men tack!! Vad glad jag blir... Det tog väldigt lång tid innan jag vågade posta en bild.. Tungan ute
    Flerbarnsmamma..hm syns inte ett spår..grymt vacker..ser dig gärna på ngn strand i sommar
  • Peter37
    Tom Araya skrev 2013-01-15 17:55:43 följande:
    Du är inte ärlig, du är anonym. JAG är ärlig!
    Sant!
  • Peter37
    Anonym (Lilla Fröken) skrev 2013-03-26 23:08:53 följande:

Ok, jag börjar lite försiktigt med denna. Får se om jag vågar visa mer sen...
    tYCKER JAG NOG ATT DU SKA GÖRA..SER MKT BRA UT..
    KRAM SÖTIS
Svar på tråden Helkroppstråden