Inlägg från: studentbruttan29 |Visa alla inlägg
  • studentbruttan29

Helkroppstråden

Mutter80 skrev 2012-12-19 12:24:34 följande:
    Varför då, de e SLAMPIGT!!!!
    Gillar du att titta på slampor eller? Eller är du utvald av Gud att döma via honom?  Sluta häng här annars!
  • studentbruttan29
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:30:43 följande:
    Du verkar ju va lika osmart som du ser ut, o namnet tyder ju på att du enbart är en barnrumoa!
    haha, var det det enda din outbildade hjärna fick fram? Ta en kopp kaffe och sen ta och städa hemmet för din man och sluta häng på nätet och titta på slampor. Undrar vad din man skulle säga om du tittade på slampor, hoppas din man får titta på porr när han känner för det. Men du är väl en sådan som inte låter din man runka ens för då är han otroooogen.
  • studentbruttan29
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:41:34 följande:
    Ja du, lägga ut sin kropp på en familjelivssida, helt smaklöst!!! Slampor vill visa upp sig, de vill ha bekräftelse från andra att de duger... eller får ni inte de från era respektive!
    antagligen av samma anledning som att du behövde en ring på fingret för att känna dig bekräftad.
  • studentbruttan29
    comp skrev 2013-01-12 10:24:52 följande:
    Härlig tråd med massa härliga kroppar :)
    får ge ett bidrag innan kampen mot snön fortsätter :P

Äntligen en kille med snygg kropp och inte en som ser ut som en hårig spaghetti.
  • studentbruttan29
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 14:24:28 följande:
    Finns en del vältränade killar om du söker dig längre bak i tråden. Jag  trodde  dock att man fick se ut hur som helst i den här tråden och ändå få uppmuntran eller är syftet med tråden kanske att höja alla kvinnokroppar - oavsett form - till skyarna men att tillåta att dissa alla män som inte lever upp till normen om hur idealmannens kropp ska se ut?
    Hade du skrivit en "sladdrig gris" som kommentar på en bild på en kvinna på samma sätt som du precis skrivit hårig spaghetti så hade du blivit lynchad, tro mig! 
    Det vette 17 men blev så besviken när alla kvinnorna var 10:or och männen var 2:or. Men nu jämnade det ut sig.
    Vi tycker alla olika och det måste man stå för. 
  • studentbruttan29
    NOEL75 skrev 2013-04-04 15:55:06 följande:
    Ser inte det här ut som en bra avslappningsövning...?? Oskyldig
    Sjukt snygg kropp har du!!  Hjärta
  • studentbruttan29
    NOEL75 skrev 2013-04-04 16:17:22 följande:
    Tack för det Bruttan!! Känns ju extra bra att få en komplimang från en student på något vis  Kyss
    Jag är dock inte student längre, nu är jag utbildad lärare och fröken vill ge dig lite smisk..eller ska det vara tvärtom kanske?  =))
  • studentbruttan29
    VälforMulerad skrev 2013-04-04 16:26:00 följande:
    Vilket pedagogiskt sätt att fråga på. Inga ledande frågor här inte ;)
    Har hört att man ska vara rak och ärlig mot män.  =)
  • studentbruttan29
    NOEL75 skrev 2013-04-04 16:22:33 följande:
    Haha hoppsan!! Du verkar sträng. Så vad har du att lära mig som du tror att jag inte redan vet?? Det kan ju vara svårt att veta vem det blir som åker på smisk i ett sånt här sammanhang... Det är förmodligen det fysiska som avgör fröken...
    Sträng. Jag?  =))   Kanske fröken kan få en paus och bara få uppleva ren kunskap så där på rak..arm..eller kuk..  Skrattande
  • studentbruttan29
    Jon the papa skrev 2013-05-19 23:09:34 följande:
    32 kilo mindre och jag är åtminstone vansinnigt glad o nöjd :) Lite mer muskulatur ska kastas på mig bara hehe :) 

Duktig du är! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden