Inlägg från: Anonym (2barnsmamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (2barnsmamma)

Helkroppstråden

lägger upp en bild på när jag såg mig i spegeln och tyckte det såg så mycket finare ut än vad det brukar. Det är lustigt hur det kan skilja sig från vecka till vecka.. men jag känner mig inte lika fin som jag tycker att jag ser ut här...

• Anonym (2barnsmamma)

Råkade klicka iväg det innan jag la till bilden, här kommer den...  det blev en tomtemössa till snippan :)

• Anonym (2barnsmamma)
    Mattias39 skrev 2012-12-19 15:05:23 följande:
    Otroligt snyggt och sexig!! Jag är alldeles säker på att du verkligen är så fin som du ser uthär. Oavsett vad du ibland känner. Tror det är mer kopplat till ditt eget humör, kroppen är säkert alltid lika fin!! :)
    Tack snälla du :) men njae tycker ändå att kroppen ändrar sig från vecka till vecka, men jag inbillar mig att det har med vätskebalansen också att göra, om man är uppsvälld eller inte. Men det är nog mest jag som ser de små skillnaderna. Är överlag rätt nöjd och trivs bättre i min kropp nu och känner mig starkarae och smidigare än innan graviditeterna (vägde 7kg mer då).
  • Anonym (2barnsmamma)
    LoLs pappa skrev 2012-12-19 16:35:29 följande:
    Klämmer in en annan ej efter gymet bild som sist.

Snyggt tränad du är, manlig kropp med lagom mycket hår! :)
  • Anonym (2barnsmamma)
    MrMullvad skrev 2012-12-19 16:00:46 följande:
    Men jäklar så vackert!!! Detta är trådens överlägset vackraste bild, naturlig, underbara former och inga konstiga poser. 10p Skicka mig ett meddelande om du har fler bilder för här har du ett fan :)
    Tack så väldigt mycket! :D Det var en väldigt fin komplimang.
  • Anonym (2barnsmamma)

Fick väldigt fina kommentarer om min nuvarande bild, här är kontrasten, för två år tidigare i 38e veckan. :) Sån skillnad :)

• Anonym (2barnsmamma)

ops, klickade iväg utan bild igen, här är den...

• Anonym (2barnsmamma)
    Zargenta skrev 2012-12-19 20:02:26 följande:

Innan första sonen, mycket dålig kamera i mobilen och så ;) GBP opererad och vägde ca 74kg (minskat ca 60kg)

Gravid med son nr2, 3 veckor kvar till nedkomst! Observera SEXIGA strumpor :D

Oj, vilket jobb att gå ner så mycket, bra jobbat! du ser stark och frisk ut, fint! :)
  • Anonym (2barnsmamma)
    KalleKalleKutta skrev 2012-12-19 16:22:57 följande:
    Får tacka för denna mycket fina bild!! Du har kroppen av min drömtjej! Ser gärna mer!

Här kommer en på mig, har tyvärr ingen på helakroppen utan bara denna som jag postatde i en annan tråd på FL om träningstips tidigare.
    Det tackar jag för. Du var fin också, lagom manlig men ser fortfarande len och kelvändlig ut, inte för macho :) Hoppas du tog det som en komplimang, (vet att en del av er killar vill se så MYCKET macho ut som möjligt)
  • Anonym (2barnsmamma)
    lollisen skrev 2012-12-19 21:14:18 följande:
    Kollar om det funkar att lägga in en "ofarlig" och tämligen onaken bild.

www.familjeliv.se/hem/lollisen/gallery/phpvbe...
    Förstår inte vad du pratar om, du ser ju jättefin ut. All man ser; fin midja, rumpa och ben!
Svar på tråden Helkroppstråden