Inlägg från: Anonym (Salsa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Salsa)

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2012-12-19 23:40:07 följande:
    Oj, vilken suddig bild! Rynkar på näsan
    Oj, vilka stora bröst! Förvånad
    Oj, vilket hår! Flört

Är det ljuset som gör att du ser solbränd ut? Solig

Ja en suddig bild

Ja, ett par G-kupor

Ja, mkt hår

Nej, jag har en vit mamma och en svart pappa.        
  • Anonym (Salsa)

På väg till fest fredagen innan jul.

• Anonym (Salsa)
    Tom Araya skrev 2013-01-02 20:40:08 följande:
    Snyggt! Du ser väldigt ung ut.

Haha tack! Fyller 40 om ngr veckor.
  • Anonym (Salsa)
    Pentra skrev 2013-01-03 10:15:24 följande:

Jättefin!
    Tackar!
  • Anonym (Salsa)

Rose! Det där med mellanrum och lår. Du har snygga ben punkt! Jag själv är 168 och väger nu 59 kg och inte har jag ngt mellanrum att tala om. Tror det har med benstomme att göra och lår SKA enligt mig vara härligt kurviga och inte anorketiska. /tankar och åsikter från en annan kvinna.

• Anonym (Salsa)

Rose, vet hur det är. Har själv snöat in på div kroppsdelar i perioder men insett att det bara sitter i mitt eget huvud. Ingen annan som ser det som i mina ögon inte är perfekt. Kroppar är vackra och unika lika mkt som personligheten är unik. Tycker att många verkar ha glömt bort det där och att det på ngt sätt anses fult att vi här olika kroppar och olika preferenser vad gäller det vi anser bara hett, vackert, sexigt osv.. Man får lov att gilla och dras till en viss personlighet men gud förbjude om det gäller kroppar. Tycker denna tråd är fantastisk på så sätt att alla här inne verkar gilla olika och det skiljer sig mkt åt alla dessa kroppar och delar av den spm visas upp.

• Anonym (Salsa)

Skriver på mobilen.Därav konstig och fel text

• Anonym (Salsa)
    niceelinice skrev 2013-01-09 14:27:25 följande:

Såklart den kan bli det! Bara kämpa på. Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det. Och tjurig som jag är tänkte jag att jag minsann skulle visa alla som sa så att man visst kan det ;) Slänger in en bild som jag vet är ot för tråden, men bara för att visa alla som tvivlar att det faktiskt går.

Vänster bild är april 2012 (58kg) och höger bild är november 2012 (51 kg). Nu är magen på högra bilden precis nytränad och därav framstår musklerna mer än i vanliga fall, men ni ser iaf att det är skillnaden =)

Snyggt!
Svar på tråden Helkroppstråden