Inlägg från: Anonym (fru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fru)

Helkroppstråden

Nu har jag velat ända sen tråden startades om jag ska lägga upp bild eller inte.
    Men nu har jag fotat och fått "tillstånd" från min man.Glad ska bara få in dom på datorn..

• Anonym (fru)

Jahopp här är en bild på min kropp...

Känns nervöst att lägga ut bild.... Jag tränar massor och ofta och ändå har jag kvar både massa fett på lår och rumpa samt lite överskott på magen o bristningar, men efter 2 barn så får man helt enkelt vara glad att kroppen fungerar  som den ska, mer än över att den ska se ut som den ska..

• Anonym (fru)
    Anonym (ler) skrev 2013-01-08 10:10:09 följande:
    Men hallå!! Underbart vackert rundad rumpa Flört precis vad jag behövde en gråtrist förmiddag! Tackar ödmjukast för titten, ha en fantastisk dag!
    Putt B skrev 2013-01-08 10:12:02 följande:
    Kvinnliga fina former... kanonfin !

Men jösses tack! hade inte ens förväntat mig en enda kommentar ens.. och jag fick 2 tack!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (fru)
    Anonym (ler) skrev 2013-01-08 10:39:34 följande:
    En sådan syn går inte att lämna okommenterad, det är ouppfostrat och oartigt! Vackra saker skall visas uppskattning sa alltid min mamma Hjärta
    Tack..Skäms Låter som du blivit bra uppfostrad Tacka din mor från mig {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (fru)
    Tom Araya skrev 2013-01-08 13:47:17 följande:
    Med den rumpan har jag överseende med det andra....lovar! Får vi fler bilder?

Oj tackar! Önskar jag själv kunde tänka så ja kanske jag törs lägga upp fler bilder... Alla har ji varit så snälla
  • Anonym (fru)
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-10 08:22:37 följande:

God morgon och TACK! Vilken grej att komma in här och se allt fint ni har skrivit!

Jag har en väldig hatkärlek till min kropp. Kommer från en familj där kvinnorna (mamma och mormor) alltid har bantat och tyckt dom inte duger och det är klart att det smittar av sig när man växer upp! Min midja och höfter är väl det störta föremålet för min hatkärlek, tycker det är oerhört fint på alla andra men inte på mig, när det blir så markerat. Men det blir bättre och bättre! Klart jag kan se mig i spegeln och tycka att jag är fin. Min man avgudar mig och det är bra. :) Bjuder på en till såhär från morgonen, har censurerat bröstvårtor för annars blir jag väl skjuten av FL. ;)

ööööhh ursäkta?? du är skit snygg, herre vilka bröst! *avundsjuk*
    och det är INGA fel på dina höfter eller mage.
    Det enda det är fel på är dina åsikter om att din kropp skulle vara ful. 
    Gå stolt och tänk att det finns folk som jag som tycker din kropp är jätte vacker och feminin{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (fru)
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-10 10:30:28 följande:
    Snyggt!!
    Mattias39 skrev 2013-01-10 10:36:03 följande:

Men Frun...Herre jävlar villken jeansrumpa du har!!! Sååååå snygg!!! Glad
    JagMan skrev 2013-01-10 10:38:44 följande:

Mycket fin rumpa hon har...
    JagMan skrev 2013-01-10 10:41:30 följande:

Som vi gärna ser mer av mm
    Putt B skrev 2013-01-10 10:46:16 följande:
    Jättefin !!
    Tackar! och som mer tack  för alla snälla kommentarer kommer ännu ett foto på resten av min kropp{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (fru)
    Tom Araya skrev 2013-01-10 13:31:40 följande:
    Mycket fin kropp, tack för den! Glad {#emotions_dlg.flower} Solig

Är du samma 'Anonym' (fru) som i inlägg #1226, 4476, 4486, 4489, 4510 och 4873?
    Inte första 1226. men resten är mina allihopa, visste inte att någon hade hetat "fru" innan :)
  • Anonym (fru)

En bild på min rumpa fast i "skiss" men helt riktig

vad tycks? 
  • Anonym (fru)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 17:57:59 följande:
    Inte dum...i skiss.

Lika snäll som alltid tack!
  • Anonym (fru)
    Anonym (Min kropp) skrev 2013-01-23 11:03:57 följande:
    Min kropp:

jätte fiin och kvinnlig kropp!! var stolt!
Svar på tråden Helkroppstråden