Inlägg från: Anonym (skäms) |Visa alla inlägg
  • Anonym (skäms)

Helkroppstråden

Måste erkänna att det känns motigt att lägga upp en bild på mig efter att ha sett alla fina tjejer här. Jag tänkte dock att jag skulle ta chansen att kanske acceptera min egen kropp lite mer om jag inte gömmer mig längre.

Jag har det senaste året gått ner 70 kilo efter en GBP-operation. Skäms ihjäl över hur jag behandlat min kropp och få idag och resten av mitt liv leva med "straffet". Är i alla fall mycket friskare idag. Är inte riktigt klar ännu men snart har jag nått BMI 25.

Here goes... iiiiiihhhhhh

• Anonym (skäms)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2012-12-19 22:54:10 följande:
    Du ska vara mycket nöjd med din kropp och din insats! {#emotions_dlg.flower}

Anonym skrev 2012-12-19 22:54:40 följande:
    Snygg ju!
    Anonym (Mia) skrev 2012-12-19 22:57:22 följande:
    Wow mycket bra jobbat och jag tycker du har en fin kropp som du ska vara stolt över! Solig
    Ni anar inte hur mycket det där värmer. TACK! Hjärta

• Anonym (skäms)
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-20 08:30:45 följande:
    Till anonym (skäms): jag trodde inte det var möjligt att gå ner så mycket och se så fast och slät ut! Hur lång tid tog det för dej? Du borde byta nick till "jättestolt".
    Tack snälla!!! Det har tagit lite mer än 1 år. Men jag är INTE slät och fast någonstans, haha

Och SÅ JÄVLA STORT tack till ALLA er som gett mig så snälla kommentarer. Känns helt fantastiskt att ni alla är så underbart snälla. En dag kanske jag vågar visa mig avklädd på riktigt för speciellt utvalda
Svar på tråden Helkroppstråden