Inlägg från: Anonym (Kathrine)
|
-
-
Jag avstår! Vill inte skrämma iväg er från tråden med hemska bilderL E O N skrev 2012-12-20 17:03:22 följande:Kathrine!! Äntligen ett nytt namn!! Show us what you got
-
Japp! Det är så illa. En tjej på 107 kg är nog ingenting som lockar majoriteten här i tråden. Som sagt, jag avstår tills vidareL E O N skrev 2012-12-20 17:07:19 följande:Är det så illa menar du.... har jag svårt att tro... Har blivit skrämd en gång och det var när någon postade en nakenråtta.
-
Jag som 22 år gammal blir avundsjuk på din kropp. Wow! Mycket vacker, du har en kropp att vara stolt överAnonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:
Här kommer lite 50+-godis!
-
Vad läskigt, flera som är anonyma här inne känner jag igen. En av er alla är till och med min egen syster!
-
Har man sjötomt samt bastu och många vänner och bekanta så kan man inte undgå det faktum att alla badar lite mer avklätt. Självklart kikar man av ren nyfikenhet också. Det handlar inte om fler än 3 personer jag känner igen + min syster då. Vad är konstigt med det? :)Anonym (tvilling) skrev 2013-01-17 16:01:54 följande:
Tycker mest det är konstigt att du sett så många halvnakna kroppar. Är du läkare? -
Med tanke på att Familjeliv är välkänt runt om i landet så nej, jag tycker inte det är konstigt alls faktiskt. Jag vet även av ren fakta att två av dessa bekanta är medlemmar här. Herregud, vad spelar det för roll ens? Varför ska allting alltid ifrågasättas här på FL för?Anonym (tvilling) skrev 2013-01-17 16:07:36 följande:
Du tycker inte själv att det är lustigt att fyra personer du känner råkat hamna på samma sida och visar upp sin kropp? Men säger du så. Då är det ju tur att jag inte ha någon syster.