• Bonnevier

Helkroppstråden

Gud så modiga och fina ni alla är som lägger upp bilder!  (: Får se om jag vågar lägga upp någon bild. 

• Bonnevier

Har lyckats slarva bort minneskortet till kameran så det får bli denna som finns på datorn tills vidare. Tagen för ca 8 månader sen. I dagsläget är man 9 kg lättare. Återkommer med en nyare helkroppsbild senare när jag återfunnit minneskortet alternativt köpt ett nytt (:

• Bonnevier
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:12:22 följande:

Kul tråd!

Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till! Kyss

Superfin kropp!
  • Bonnevier

Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)

• Bonnevier
    Bonnevier skrev 2012-12-22 19:43:50 följande:

Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)

just det, lite mer muskulös skulle jag oxå vilja bli!
  • Bonnevier
    Anonym (!) skrev 2012-12-22 18:17:06 följande:
    Jag för ett och ett halvt år sedan. Snyggt redigerad, så den blev "anständig"

underbar kropp!
  • Bonnevier
    Haskel skrev 2012-12-22 20:52:51 följande:

Jag har inget som helst bekräftelsebehov. Jag lägger bara in bilder för att få höra hur snygg och sexig jag är. Så kom igen nu alla tjejer/kvinnor, berätta hur läcker jag ärFlört.

Helt underbara bilder! (:

straight arrow skrev 2012-12-22 20:30:19 följande:
    Jättefin mage, B!

tusen tack, sådant värmer att höra (:

• Bonnevier
    L E O N skrev 2012-12-18 13:21:57 följande:
    Någon måste ju tänka på de desperata kvinnorna i så fall också.... Recycling är ju tidernas melodi och denna passar ju även här

Riktigt nice kropp!
  • Bonnevier
    Anonym skrev 2012-12-22 21:33:35 följande:

Ser förjävlig ut...har du ätstörningar?
    nepp inte det, tycker om mat och godis alldeles för mycket för att kunna avstå det, har turen att ha en riktigt bra ämnesomsättning bara.
  • Bonnevier
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:21:07 följande:
    Att ett minneskort kan skänka så mycket lycka, Bonnevier, jag, och många med mig, tackar tillverkaren av nämnda minneskort, det kan du va fan så säker på....

Din smala kropp, Bonnevier, gränsar till det perfekta. Snyggt. Mycket snyggt. Och dina bröst är även dom optimala. Jag lovar....Glad

åh vad du är go! Tusen tack för dessa underbara komplimanger! (: 
Svar på tråden Helkroppstråden