Helkroppstråden
Gud så modiga och fina ni alla är som lägger upp bilder! (: Får se om jag vågar lägga upp någon bild.
Gud så modiga och fina ni alla är som lägger upp bilder! (: Får se om jag vågar lägga upp någon bild.
Har lyckats slarva bort minneskortet till kameran så det får bli denna som finns på datorn tills vidare. Tagen för ca 8 månader sen. I dagsläget är man 9 kg lättare. Återkommer med en nyare helkroppsbild senare när jag återfunnit minneskortet alternativt köpt ett nytt (:
Kul tråd!
Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till!
Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)
Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)
Helt underbara bilder! (:
tusen tack, sådant värmer att höra (: