Helkroppstråden
Kan inte säga annat än att jag blir sugen på att lägga upp en bild - även om det egentligen är emot mina principer. Får lite dåligt med bekräftelse här hemma just nu, skyller väl på det kanske... Jag vill dock inte att en av mina bilder ska dyka upp i ett mindre smickrande sammanhang senare, och "en gång på nätet - alltid på nätet" ekar i mitt huvud... =(
Så ni får fantisera om min mulliga lekamen... 85 G-bröst och en rund rumpa som kanske kanske tom fallit lille Birger i smaken - även om den inte är fullt så stor... Ingen vältränad platt mage, men heller ingen buk utan helt enkelt en mjuk magen med lite för många kilon kvar efter tredje barnet. Allt smakfullt döljt under lätt genomskinlig svart spetsklänning - utan BH. En läcker svart spetstrosa döljer delar av rumpan, som putar fint nedanför en tydlig svank.
För den som vill försöka skapa sig en bild av hela paketet, är nog den största tillgången - ev efter brösten - ansiktet och de vackra grönbruna ögonen som ser på dig med intensiv blick. Ansiktet ramas in av mellanlångt mörk hår i brunt med en lätt röd ton.