• MikNis

Helkroppstråden

Anonym (vackra bilder) skrev 2012-12-22 11:24:30 följande:
    Kan inte säga annat än att jag blir sugen på att lägga upp en bild - även om det egentligen är emot mina principer. Får lite dåligt med bekräftelse här hemma just nu, skyller väl på det kanske... Jag vill dock inte att en av mina bilder ska dyka upp i ett mindre smickrande sammanhang senare, och "en gång på nätet - alltid på nätet" ekar i mitt huvud... =(

Så ni får fantisera om min mulliga lekamen... 85 G-bröst och en rund rumpa som kanske kanske tom  fallit lille Birger i smaken - även om den inte är fullt så stor... Ingen vältränad platt mage, men heller ingen buk utan helt enkelt en mjuk magen med lite för många kilon kvar efter tredje barnet. Allt smakfullt döljt under lätt genomskinlig svart spetsklänning - utan BH. En läcker svart spetstrosa döljer delar av rumpan, som putar fint nedanför en tydlig svank.
    För den som vill försöka skapa sig en bild av hela paketet, är nog den största tillgången - ev efter brösten - ansiktet och de vackra grönbruna ögonen som ser på dig med intensiv blick. Ansiktet ramas in av mellanlångt mörk hår i brunt med en lätt röd ton.
    Du kan anonymisera bilden.. 
    och sen kan du lägga upp anständiga bilder....  
  • MikNis

När man sitter och kollar på bilderna, då känns det som att det fattas något.

till största delen är det snyggingarna som postar fotos..  

De vältränade och välformade..

Man ser sällan fotos från de andra..

hur kommer det sig?  

• MikNis
    The Riddler skrev 2013-08-08 01:58:20 följande:
    Därför att dom som är snygga/har vackra kroppar vet om det och då är det inte så svårt att visa upp sig.

Och att folk bekräftar ens bilder... 

tex har man lagt ut en bild som inte kommenteras...

Då kanske man inte lägger ut några fler..  
  • MikNis
    Verbalize skrev 2013-08-08 12:15:09 följande:
    jag skrev ett svar men det ville sig visst inte

men visst har utseendet stor betydelse fast i slutändan är det helt klart personligheten som avgör
    Personligheten är irrelevant på nätet och i synnerhet i trådar som denna 
    Där handlar det enbart om det fysiska...

Att det sen handlar om andra faktorer ute  i verkligheten...
    är en annan femma... 

• MikNis
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-10 17:36:45 följande:
    Inte en helkroppsbild men det är vad jag har just nu :)
    Der ser ut som om att du har sperma i mungipan  
  • MikNis

Det är kanske läge att rapportera tråden och få den stängd.
    Just med tanke på att folk har börjat lägga utbilder som inte är deras egna?

• MikNis
    Matildet skrev 2013-11-12 07:36:55 följande:
     Jag är (inte alls) väldigt morgonpigg idag.Tungan ute Men måste man tvätta så måste man...anyway... här är en nytagen bild på mig i farten. Ha en god morgon allihopaGlad

Gud vilka härliga bröst
  • MikNis
    swed38 skrev 2014-03-10 11:28:27 följande:
    Bild från sommaren...Solig

Ja nu vet kvinnorna varför vetelängden smakade av säd...  
Svar på tråden Helkroppstråden