Inlägg från: ascorbinsyra |Visa alla inlägg
  • ascorbinsyra

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2012-12-19 10:59:21 följande:
    Några gamla bilder...väger tyvärr lite mer nu...

GILLAR {#emotions_dlg.flower} 
  • ascorbinsyra

Satt och tittade på gamla bilder och minns tillbaka på min lite jobbiga graviditet och inser hur enorm jag var! Det tog bara två dagar senare efter det här kortet så föddes sonen:

Så här ser jag ut nu:

• ascorbinsyra
    ulfsas skrev 2012-12-22 15:27:38 följande:
    Oj, vad du blev fin igen efter graviditeten. Du var fin även då men du vet bad jag menar. Hur lång tid tog det efter graviditeten att bli som nu då?

Tack {#emotions_dlg.flower}  gick ner i vikt sakta men säkert så efter att ha vägt 67 kg så har jag nu äntligen kommit tillbaka till min vanliga vikt vid ca 50 kg. Kanske inte så mkt träning, men barnvagnspromenader ialf.
  • ascorbinsyra
    Anonym (Nakenfis) skrev 2012-12-22 15:28:31 följande:
    Riktigt fin form. Vilket bevisar att man kan föda barn utan att kroppen blir fördärvad!
    Tack Skrattande jag kan inte fatta att jag var så stor då. Men kanske inte så konstigt när man hade cravings efter marsipantårta och gräddglass, nu är det slut med det, nu håller jag mig till annat. Äpple 
  • ascorbinsyra
    Tom Araya skrev 2012-12-22 15:38:28 följande:
    Vad fina bilder! Kanonfin både som gravid och ogravid.Solig
    Tack detsamma till dig Tom {#emotions_dlg.flower}
  • ascorbinsyra
    ulfsas skrev 2012-12-22 15:27:38 följande:
    Oj, vad du blev fin igen efter graviditeten. Du var fin även då men du vet bad jag menar. Hur lång tid tog det efter graviditeten att bli som nu då?
    Just det ulfsas, jag kanske måste skriva att det har gått ett år sedan sonen föddes.
  • ascorbinsyra
    Haskel skrev 2012-12-20 22:54:50 följande:

Som tack för alla så otroligt vackra bilder, drar även jag mitt strå till stacken. Vet inte om det hindrar någon tjej från att bli lesbisk dock

Tack Haskel! Vilka fina komplimanger :) Hittade denna bild på dig och måste säga att du också har en alldeles utomordentligt fin kropp du med, det är något speciellt med män som klipper gräs. Tomte
  • ascorbinsyra
    A82 skrev 2012-12-22 19:55:18 följande:
    Tagit mej en powernap. Gamlingar ska visst inte vara ute på galej. Haha

jättefina bilder båda två. syns ju inte att du varit gravid ens :)

Skrattande Du är också jättefin! Speciellt den där bilden med den vita sidenkorsetten är jag avis på, du är grym där. {#emotions_dlg.flower} 
  • ascorbinsyra
    Haskel skrev 2012-12-22 20:52:51 följande:

Jag har inget som helst bekräftelsebehov. Jag lägger bara in bilder för att få höra hur snygg och sexig jag är. Så kom igen nu alla tjejer/kvinnor, berätta hur läcker jag ärFlört.
    Drömmer Du kan inte bara klippa gräs du läckerbit! Solig
  • ascorbinsyra
    Anonym (Batterikatten) skrev 2012-12-22 22:53:18 följande:
    Haskel kan ju göra en hel kalender!
    Fan vad den här tråden är kul. Eller snarare alla som har glimten i ögat här.
    Det vore nåt det Flört för övrigt vill jag tillägna denna till er Skål alla vackra underbara människor därute, män och kvinnor,vad vore världen utan mångfald? Det är jättevackert och väldigt spännande och intressant.
  • ascorbinsyra
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:59:13 följande:
    Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö".

Jag vann inte.

Men håll tilgodo :

"Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte.

Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."

Snö är hett och du likaså. Den rumpan är ju helt klart söt, gullig, klappvänlig och sexig! SoligGILLAR! bara du inte förfryser dig nu då *worried*Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden