Inlägg från: Anonym (Mamma, 42) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamma, 42)

Helkroppstråden

Kul tråd!

Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till! Kyss

• Anonym (Mamma, 42)

Åh, tack!!
    Nej, anorektisk är jag knappast, älskar mat Glad 
    Tycker dock att det är viktigt att ta hand om både in och utsida, då mår jag som bäst.

Så det är inte helt kört för en singelmamma trots de 42 - det var ju lättande.. haha Flört

• Anonym (Mamma, 42)

Man: Det är just det, att det abslout inte handlar om kroppen. Att hitta en livskamrat igen är SÅ mycket mer!!

LEON: Tackar för komplimangen - jo, jag vet att jag kan få sex när jag vill, om jag vill.
    Varit singel ett tag. För att jag är så kräsen av mig Flört

Men det var kanske lite off topic för denna tråd...

• Anonym (Mamma, 42)
    A82 skrev 2012-12-22 20:00:41 följande:
    42? Det vet jag inte om jag vågar tro. Ser ut att vara en ung och fräsch kropp på 25

Haha - tack! Kyss Det var snällt sagt.
    Fick visserligen visa leg på systemet för några veckor sedan men jo, har garanterat passerat 40-sträcket!!

• Anonym (Mamma, 42)

Nej, nu är det väl ändå dags för lite mer manlig fägring härinne?!!

Kom igen killar!! Var är era bilder? Tomte

• Anonym (Mamma, 42)
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-22 20:23:18 följande:
    Ja! Nog för att det snart är jul men det har inte hindrat nån från att hänga här senaste dygnet....ni lyder väl när en skitsnygg singelmamma vill ha bilder?

Men Mamma 42, har du hunnit gå igenom hela tråden redan? 

Jodå, har sett att det finns bilder sedan tidigare på män - mycket trevligt, tack! Tungan ute

Tyckte bara att det var så många fler tjejer, så att det var dags för en kille nu..
  • Anonym (Mamma, 42)
    Mattias39 skrev 2012-12-25 13:09:20 följande:
    Herregud, vilken makalös kropp du har!!! Känns otroligt svårt att ta in att du skulle vara 42!! Det är ju en kropp en 20-åring skulle vara stolt över! Fantastiskt!! Glad

Åh Mattias39 - du gör mig så glad!! Tack! Kyss

Min passion är långdistanslöpning (3-7 mil per vecka sammanlagt). Det bästa är att jag mår så bra mentalt av det - kroppen är en ren bonus Flört
  • Anonym (Mamma, 42)
    L E O N skrev 2012-12-25 14:03:42 följande:
    Härligt!! Hade vart underbart att sprungit efter din sexiga rumpa ... Blir mycket löpning här också...

LoLs pappa skrev 2012-12-25 14:04:13 följande:
    INGEN DÅLIG BONUS.
    Träning är skönt och "rensar systemet".  

Flört Tack, tack -  puss på er! ♥
Svar på tråden Helkroppstråden