• c89

Helkroppstråden

170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.

• c89
    Bonnevier skrev 2012-12-22 23:44:40 följande:
    Jag tycker inte alls du ser "rejält fet" ut som du uttrycker dig. Stirra dig inte blind på siffrorna på vågen. Kilona på dig ser ut att vara väldigt jämnfördelade. Och du har underbart stora och fina bröst! kram till dig!
    Tack vackra du! 
    Nja, stör inte mig direkt som sagt, men BMI säger stadig fetma och ptja, 35kg övervikt i alla fall Tungan ute 
  • c89
    Anonym (vackert) skrev 2012-12-22 23:51:32 följande:
    Snyggt och ja brösten är ju svåra att missa dock inget negativt för dom ser ju bra ut. Tycker du är fin och jag som gillar lite fylligare tjejer kan väl tycka att det vore lite synd att gå ner rejält i vikt men om du mår bättre utav det så...
    Tack!
    Jag tänker trots allt hälsosamt i det långa loppet. Även om jag är stark, har relativt bra kondition och perfekta blodvärden osv nu så kanske jag inte har det om 10 år om jag fortsätter att vara "fet". Rent utseendemässigt så har jag aldrig känt att alla överflödskilon stört mig direkt... jag bryr mig ärligt talat inte så mycket och ser det fina i alla - smala som tjocka och så också på mig själv. Är otroligt lycklig över att jag lyckats ha sådan distans till allt ytligt.
  • c89
    Anonym (foxy) skrev 2012-12-22 23:54:21 följande:
    Jag tar gärna dina bröst, jag är också för stor är 166, och väger 84 kilo...
    Men mina bröst är inte så stora, dock är mitt fläsk väl-fördelat över kroppen så att säga, har dock gått ned ca 60 kilo nu men nu är mina bröst bara som slappa taxöron = inget att visa upp =/ 
    Kan lova dig att det finns otaliga personer som älskar "taxöron" också Glad Mina är hängiga (ofc) men rejält fylliga, blir ju därför väldigt tungt pga det Rynkar på näsan
Svar på tråden Helkroppstråden