• creative

Helkroppstråden

Väldigt många "normala" kroppar och inte sånt man ser i reklamen på tv och så.. Det gillas! Tror det kan vara väldigt viktigt för många att se det. Dom flesta kroppar är inte som kvinnliga modeller i underkläder.. Jag själv har kasst självförtrotende och som kille har ja tyvärr inte sett ngt som får mig att känna mig tillräckligt snygg..

• creative
    Majspinglan skrev 2013-01-03 07:18:10 följande:
    Jag, jag och jag....

Dedääär var en fin kropp! Be proud! :))
  • creative
    Majspinglan skrev 2013-01-03 16:15:57 följande:
    Inte omöjligt... Men eftersom jag styrketränar så efterstävar jag alltid bättre resultat... En förklaring.. 

Nu är ju detta Helkroppstråden.. Men en ass pic just for... alla..

Riktigt nice ass! Ser fast ut;D
  • creative
    straight arrow skrev 2013-01-03 22:29:07 följande:
    Det är ett mellanslag i din länk, mellan bindestrecket och siffran 90, som bryter länken
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience

Jahadu, tack!:)
  • creative

Hoppas det fungerar nu då.. Många verkar våga visa vilka dom är på utsidan och får bra respons, vilket kan stärka självförtroendet.. hoppas ngn gillar vad dom får se. Efter att ha läst långt tillbaka i tråden så är det mest tjejer som lagt upp bilder och det är trevlig att se hur olika vi alla är och att många lite mulliga verkar vara attraktiv! :) samtidigt så är de flera av dom som vill se mer avklätt. Jag offrar mig! [img]www.bilddump.se/bilder/20130103212037-90.231.11.229.jpg[img/]

Svar på tråden Helkroppstråden