• BigBen

Helkroppstråden

Fotografen borde hänga ut sina alster på Fotografiska.
    Jättefin bild!

• BigBen
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-06 10:07:41 följande:
    Borde kanske visa upp en mer avklädd bild här... Bara för att visa att vi flerbarnsmammor ser ut på måååånga olika sätt och kan vara tämligen stolta ut trots det!

Mina bröst är stora och hänger, tänker aldrig lyfta dem för det är många killar som gillar dem precis som de är.

Min mage är plufsig och full av bristningar, men än en gång, det finns killar som gillar det också.

Jag vill självklart gå ner i vikt lite mer, men för min hälsas skull. Inte för att bli nån slags fotomodell.

Min kropp är det den är, den har levt ett tufft liv och det syns. Men den duger!!

Den här tråden har varit så bra för sen har varit trevlig i tonen och har visat upp många sorters kroppar som alla är fina på sitt sätt. Sen tänder vi självklart alla på olika saker.

Men att försöka hålla tonen trevlig är nog viktigt, för samhället är tufft nog som det är.

Låt oss bara hylla kroppen - hur den än ser ut!!!
    Mycket väl talat!

Alla kvinnor är vackra....
  • BigBen
    Mickeee skrev 2013-02-03 21:06:52 följande:

Sommaren förra året.
    Oj! Jävlar! Var är mitt F&S kort? Jag tror jag har en del att ta tag i.
  • BigBen
    lilletrille skrev 2013-02-04 19:19:27 följande:
    Skall ni snacka skit och tjafsa så för ni göra det i en annan tråd, kom inte hit och förstör en fin tråd med en massa negativt.

Tack!
    Ja foer boevelen det haer aer en fin traad.

Foer att saega en mycket trevlig traad,

Och vacker dessutom.

Har tappat mina svenska bokstaver darav det maerkliga svaret.
  • BigBen
    NoteturNomen skrev 2013-02-22 12:57:54 följande:
    Och så får ni en bild bara för att det är fredag! Skål Men bara ni som är trevliga och snälla och oanonyma Kyss

Oj. Vilken fin rumpa.

Säger så eftersom man inte kan få en örfil över nätet (fysisk alltså, verbal får man kanske.) Skäms

• BigBen
    Bingo skrev 2013-02-21 17:41:42 följande:
    Jag måste nog göra dig besviken nu. Jag har inte en aning om jag ska säga om en sån fantastisk vacker rumpa. Färgerna, kompositionen och formerna...  Drömmer
    Håller med Bingo.

Väldigt snygga trosor också.
  • BigBen
    Nanime skrev 2013-03-21 15:28:16 följande:

Jättefin bild. Rama in och hänga upp på väggen material.
Svar på tråden Helkroppstråden