Inlägg från: fortsätt paddla |Visa alla inlägg
  • fortsätt paddla

Helkroppstråden

Nej men Anton, det är inte bara bakdelen dom är läcker på dig;) Du är ju faktiskt grymt läcker.

• fortsätt paddla

Anonym: hjärnan människa. Den är viktigaste och tror Anton har en utmärkt sådan.

• fortsätt paddla

Erika: du ser precis ut som mig. Hur lång är du?

• fortsätt paddla

Erika: ok, jag är betydligt kortare ( därför jag frågade) men har exakt samma kroppstyp. Du är fin;)

• fortsätt paddla

Tom: aldrig, faktiskt. Jag lägger inte ens upp bilder på söta hamstrar. Men jag ser ut som Erika, kortare bara och kanske inte riktigt lika snygg mage( tre barn). Även om vikten är ok så syns det att det legat tre pyren där.

• fortsätt paddla

För första gången får jag hoppa in och kommentera...Arrow. Snyggast bilden i hela tråden:) klassiskt och jag gillar det:)

• fortsätt paddla

Någon som är ute och reser?

• fortsätt paddla

Arrow: var det inte du som la upp kostymbilden också?
    Du har ett estetiskt sinne. Väldigt vackert kort:)

• fortsätt paddla

Den där känslan...
    Måste inflika att även små bröst är bröst. Och små bröst kan vara vackra dom med...
    Va fan...

• fortsätt paddla

Detta blir min fjärde kommentar i denna tråden;)
    Ms L, du är bland det vackraste jag sett. Jag gillar din klassiska stil och du har väldigt, väldigt fin kropp.

• fortsätt paddla

Jag är kvinna och behöver inte alls se fler kroppar... Har inget behov av att berömma allt.
    Ms L är vacker,och det är väldigt ärligt:)

• fortsätt paddla

Anonym: lr så är det så att dom flesta har något som är vacker i någons ögon. Det är härligt.
    Det du skriver låter... "svartsjukt"och missunnsamt.

• fortsätt paddla

Lr så driver du banans med mig;)

• fortsätt paddla

Saft: oj saft. Du är riktigt riktigt snygg:)

• fortsätt paddla
    Trailer trash TT skrev 2013-06-04 15:41:37 följande:
    Sjukt sexigt

Kan bara hålla med finaste TT
Svar på tråden Helkroppstråden