Helkroppstråden
Nej men Anton, det är inte bara bakdelen dom är läcker på dig;) Du är ju faktiskt grymt läcker.
Nej men Anton, det är inte bara bakdelen dom är läcker på dig;) Du är ju faktiskt grymt läcker.
Anonym: hjärnan människa. Den är viktigaste och tror Anton har en utmärkt sådan.
Erika: du ser precis ut som mig. Hur lång är du?
Erika: ok, jag är betydligt kortare ( därför jag frågade) men har exakt samma kroppstyp. Du är fin;)
Tom: aldrig, faktiskt. Jag lägger inte ens upp bilder på söta hamstrar. Men jag ser ut som Erika, kortare bara och kanske inte riktigt lika snygg mage( tre barn). Även om vikten är ok så syns det att det legat tre pyren där.
För första gången får jag hoppa in och kommentera...Arrow. Snyggast bilden i hela tråden:) klassiskt och jag gillar det:)
Någon som är ute och reser?
Arrow: var det inte du som la upp kostymbilden också?
Du har ett estetiskt sinne. Väldigt vackert kort:)
Den där känslan...
Måste inflika att även små bröst är bröst. Och små bröst kan vara vackra dom med...
Va fan...
Detta blir min fjärde kommentar i denna tråden;)
Ms L, du är bland det vackraste jag sett. Jag gillar din klassiska stil och du har väldigt, väldigt fin kropp.
Jag är kvinna och behöver inte alls se fler kroppar... Har inget behov av att berömma allt.
Ms L är vacker,och det är väldigt ärligt:)
Anonym: lr så är det så att dom flesta har något som är vacker i någons ögon. Det är härligt.
Det du skriver låter... "svartsjukt"och missunnsamt.
Lr så driver du banans med mig;)
Saft: oj saft. Du är riktigt riktigt snygg:)
Saft: och en porrig katt:)
TT: Kaffe