• Blackfeet

Helkroppstråden

Hej på er samtliga i tråden,

Har smygit in och tittat lite då och då och tänkte att det är dags med ett eget bidrag. Sharing is caring..
    Håll till godo..

If nothing seems to go right... Go left!
  • Blackfeet
    Anton Chigurh skrev 2013-01-07 12:43:29 följande:
    Närapå perfekta proportioner, Blackfeet, mycket bra jobbat....och jävligt vackert.

Och nej, du får inget hjärta.... 
    Attans Anton, jag som ville ha ett hjärta. Kanske får ett för nästa bild? 
    Nockanpockan skrev 2013-01-07 12:30:28 följande:
    Drake så snygg!!!

Men vadå "Håll till godo"?? Får vi inte fler bilder?  

Haha.. jodå, kan lägga upp fler bilder, men har fullt upp att titta på alla andra snygga kroppar här.. 
  • Blackfeet
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-11 10:18:15 följande:
    Jag vill se fler bilder från killarna!

Kom igen, det är fredag! Make my day! Kyss
    Som du önskar..

Trevlig helg samtliga, är inte så aktiv här men ni alla är skitsnygga!
    Keep up the good work!

• Blackfeet
    Anton Chigurh skrev 2013-01-11 11:57:48 följande:
    Okej då, jag gör ett undantag. Denna ena gången.   Glöm inte å tacka mig. Detta kommer inte upprepas. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Tack Anton,uppskattas. Känner mig varken mer eller mindre snygg än andra. Såhär ser jag ut och ja,är glad det uppskattas. Tacl samtliga för kommentarer, ni är alla fräscha och atttaktiva så ta åt er..
  • Blackfeet
    Proppset skrev 2013-01-16 16:00:29 följande:
    Efter alla snygga vältränade kroppar ska jag komma och sabba tråden lite igen. Dock lite modigare och nåt kg mindre än förra gången...fast låren sitter tyvärr kvar ännu. 5kg kvar till mitt första mål, sen var det då "bara" resten kvar. Till sommaren hoppas jag kunna visa upp en riktigt het kropp.   

Jag skulle mer säga att du har en vacker och kvinnlig kropp, mycket attraktiv. Välmåendet är såklart viktigt och jag önskar dig lycka till mot dina mål.

Bra jobbat än en gång, du är skitsnygg!
  • Blackfeet

Har inte varit in och kollat på länge tyvärr, 
    Delar med mig av... mig..
    Ska definitivt dyka in här oftare. 

Ha en bra dag på er!!

Svar på tråden Helkroppstråden