• Widdeman

Helkroppstråden

Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 09:25:17 följande:

Ok, nu får ni välja härinne - Helkroppstråd eller brösttråden?! Har en fin liten bild att lägga in, som passar bättre bland brösten... Men det verkar finnas fler "där inne" som stör sig, "här inne" är det mycket rooligare!!!

Oskyldig

Helkropp innebär väl hela kroppen!? Att man sen väljer att presentera den bit för bit bör ju vara godkänt...
  • Widdeman
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 09:36:50 följande:
    Äsch, ni får den här inne! Har ju inte tid att sitta och vela vid datorn hela dagen!

Stor puss till alla glada kroppar! Solig

Underbart fantastiskt mysigt! Ser mycket greppvänliga ut och alla droppar är som gjorda för att slickas bort Tungan ute
  • Widdeman
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 10:27:36 följande:

Ja det hade väl inte varit fel, men var är mannen när man bäst behöver honom?? Jo på jobbet!! Så det sket sig, fick glädja några själar här i stället ;)
    Inte det sämsta! Tänk vilken god gärning du gjort genom att lysa upp vintermörkret för alla oss gråa stackare (i alla fall jag) som sitter och sliter sitt anletes svett. Han slutar väl vad det lider och kommer hem och gör rätt för sig...
  • Widdeman
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:27:01 följande:

Du är bara avundsjuk och ledsen för att du inte har något att visa upp så du får vara med oss här och leka ;)
    Inte tror jag du får ligga heller med den attityden! (med det inte sagt något om putts liggfrekvens)

Skaffa dig ett liv så ska du se det känns bättre :) puss på dig solstråle :)
  • Widdeman
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:40:01 följande:

äventyr vid vulkan... 3 år sen. Gick upp 10 kilo på 6 månader haha 69 kilo här.. men gick ner så fort jag kom hem till sverige Tungan ute inte lika goo mat här!
    Cool! Lite trollskt sådär, älvlikt. Gillar skarpt Solig
  • Widdeman
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 11:45:20 följande:
    haha ja varför inte, mer ett troll än en älva dock om man trycker din en svans tiihi FlörtRekomenderar er att åka dit, Santorini..
    Mja, troll för mig har något större näsor, minst en klubba i handen och någon form av höftklädnad... Älvor har flygigt hår precis som du på bilden så jag håller fast vid älvlik Flört
  • Widdeman
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 12:05:38 följande:

haha då har du inte sett mig när jag går ut på fest! Låter som en exakt beskrivinig på mig när jag ska ut å ragga.. Förvånad
    Klubban och höftklädseln kan jag förstå vid raggningstillfället, men trollnäsan? Hur fixar du den? Jag skulle dock vara lättraggad Skrattande
  • Widdeman
    RedHotDarling skrev 2013-01-09 12:10:47 följande:

finns jätte bra formbar lera man kan köpa.. sen kör man bara med bruncreme... FUNKAR ALLTID men konstigt nog frågar alltid killar var han är när han vaknar.. kanske borde skippa klubban.
    Nej för tusan, klubban är hela grejen! Formbar lera...funkar den på flera ställen??
  • Widdeman
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

Underbara former Flört mycket välsvarvade kurvor!!
Svar på tråden Helkroppstråden