Inlägg från: Anonym (2 barn senare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (2 barn senare)

Helkroppstråden

Har kikat in i denna tråd sedan den startades och förundras över hur vacker människokroppen är - och det oavsett hur den än kan se ut :) 
    Jag är riktigt sugen på att lägga ut en bild och se vad någon kan tycka om lilla jag, som inte längre är 25 år så att säga....   Maken min är övertalad att agera fotograf så ikväll kör vi och resultatet ska jag försöka lägga in här. 

• Anonym (2 barn senare)

Hur gör man för att posta anonymt?
    Räcker det att pricka i "anonym" eller ska man göra något annat också när man lägger in bilden? 

• Anonym (2 barn senare)

https://www.dropbox.com/s/td77832ug6vpehb/1.JPG

https://www.dropbox.com/s/42mudnuo6qynbzq/2.JPG

https://www.dropbox.com/s/9q7pgm6z9x5sw47/3.JPG

Jaha, så här kan en 37-årig kvinnokropp se ut efter två barn. Har lyckats gå ner 15 kilo efter graviditeterna och är nu ungefär där jag var innan jag blev med barn (+ några kilon dock..).
    Jag har i många år varit väldigt missnöjd med min kropp, men efter att jag fick barn så har jag slutit fred med den och gillar nog ändå mina former trots allt.
    Var snälla nu här i tråden va Flört       

• Anonym (2 barn senare)
    Jag vet inte hur man ska få till bilder i inlägget, så det blev bara länkar Skäms
  • Anonym (2 barn senare)

Åh, vad snälla ni är! Kyss
    Ärligt talat var jag skitnervös för att lägga ut bilderna men tänkte "fasen, maken är nöjd iaf så det skadar nog inte"
    Det är verkligen en ego-boost att få så snälla ord från er om en kropp som uträttat en del genom åren :)  

• Anonym (2 barn senare)

Det är konsigt hur man ofta nedvärderar sig själv och inte minst sin kropp. Det är länge sedan jag ens hade bikini, då kroppen inte ser ut som innan jag fick barn... Den är bredare och mer slapp än förut. På något sätt är jag rädd att folk ska tycka jag är ful och undra hur jag ens kom på idén att ha bikini Obestämd
    Men sedan går man in i en tråd som denna och inser att hur en kropp än är skapt så finns det alltid något att gilla, något som gör den speciell och fin att betrakta. Jag ska allt damma av min bikini i sommar!

Maken gillar min "nya" kropp bättre, för han gillar att det nu finns mer bröst och rumpa än förut Drömmer    

Anton, Pelleman, NHult, Straight arrow - ni kan verkligen få en kvinna glad och börja tycka om sin kropp lite mer :)   

• Anonym (2 barn senare)
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-09 22:56:48 följande:
    När jag började läsa så tänkte jag "Va i.... varför inte bikini"
    Tur du ska börja använda den igen. Din kropp passar i bikini alla dar i veckan!! =)
    Be proud så ses vi på stranden =D

Tack för dina positiva ord :) 
  • Anonym (2 barn senare)
    Mattias39 skrev 2013-01-10 08:05:38 följande:
    För tusan!! Du har ju en supersnygg, jättefin kropp som jag tror VÄLDIGT många kvinnor skulle vara glada över!! Och VÄLDIGT många män skulle vilja ha en fru med en kropp som din! Så hälsa maken och gratulera honom till att han har möjligheten att se ngt så fint varje dag!! Glad

Så, det är klart som -fn att du ska ha bikini till sommaren, inte ska du stoppa möjligheten för oss andra att få åtminstonde en liten skymt av dig på stranden! Flört
    Tack, det ger en mod att våga ta på bikinin igen och stolt vara lättklädd på stranden :)
  • Anonym (2 barn senare)
    Mattias39 skrev 2013-01-10 16:42:42 följande:
    Bra, och nu förväntar jag mig en bikinibild från stranden framåt sommaren!! Flört
    Japp, ska ordna bildbevis från sommarens bikinipremiär Cool
  • Anonym (2 barn senare)
    Mattias39 skrev 2013-01-10 10:41:00 följande:

Längesen jag bidrog med ngt nu, men har haft lite ångest över att alla har bilder som är bra tagna. Själv har jag haft svårt att på egen hand få till en bild som är värd att visas.
    Struntar i det nu, lägger ut en även om det är bilden i sig är kass... Obestämd

Inga fel på den bilden, motivet ser bra ut tycker jag! :)
Svar på tråden Helkroppstråden