• Shorona

Helkroppstråden

Dina bilder har inspirerat mig till att ta tag i träningen igen. Tack! Du har en jättefin kropp och jag hoppa jag kan komma någorlunda i närheten av din form!

niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat

• Shorona

Jag stjälpte faktiskt i mig en Ben & Jerry cookiedough för ca 1,5 timma sen, men kom på bättre tankar efter att ha sett hennes bilder. Blev en tur på crosstrainern efter det.

nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:08:29 följande:
    Det här är så himla rätt sätt att tänka

Istället för att bli nedstämd när man jämför sig med andra, så ska man känna sig sporrad att utveckla sig

• Shorona

Hahaha! Det vore ju drömmen! Jag är svag, alldeles för svag för B&J. Men en paus från herrarna i ett par månader, kombinerat med träning, så kommer det nog upp en bild på mig här också.

nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:17:26 följande:
    Jag har för mig att Ben & Jerry är en av de saker man får stoppa i sig när man skulpterar sin kropp

• Shorona
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:40:21 följande:
    Det lät inte så positivt tycker jag. Jag fattar också att man inte kan skulptera sin kropp hur som helst men man kan i alla fall ta hand om den på ett kärleksfullt sätt. Det är ju ändå din närmaste vän du har ditt sinne.

Jag kan sitta här och vara bitter över att jag är 50+, cancer här och där, värk, bieffekter, tappar hår. Men när jag orkar så tränar jag. Och när jag tränar och har kommit in i ett bra flyt efter en tid känner jag mig mer attraktiv, jag trivs med mig själv.

Sen om jag inte ser ut som de fina kroppar en del killar här i tråden visar upp är helt okey. Just nu känner jag mig ännu mer sugen på att ta hand om det jag kan göra. Jag vill älska min kropp. 

Svar på tråden Helkroppstråden