Inlägg från: niceelinice |Visa alla inlägg
  • niceelinice

    Helkroppstråden

    Har följt den här tråden ett tag nu och är sjukt imponerad av alla som vågar lägga in bilder på sig själv...så nu tänkte jag oxå försöka vara lika modig. Känns skrämmande Kräks men här kmr iaf en bild jag hade på datorn, som jag fotat när jag skulle skicka en bild till min sambo och kåta upp honom på jobbet ;) Sedan jag börjat träna så har tyvärr mina bröst försvunnit, men ju mer magrutorna syns desto lättare känns det att ha minimala bröst. Men silicon kommer att behövas tid nog.  


  • niceelinice
    Planta skrev 2013-01-09 10:39:39 följande:
    Tjusig :D
    Tack =)
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-09 10:41:21 följande:
    Du är fin! Synd på brösten, men din mage skulle jag inte tacka nej till!

    Jag är rätt nöjd med magen själv oxå. Hade inte ens såhär platt och vältränad hade innan jag fick barn, men nu har jag Skrattande
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-09 10:58:02 följande:
    Kul att du äntligen tog mod till dig Glad. Välkommen i gänget Solig.
    Tack, känns kul trots att jag inte är den mest modiga typen =)
    LoLs pappa skrev 2013-01-09 10:58:10 följande:
    Mkt snyggt!!!!
    Och eftersom du nu har skrutit så mkt om din träning så har du ju förbundit dig till att förse oss med lite nytaget bildmaterial oxå
    Jeansrumpa kanske.....
    Haha, tack så mkt =) Ja, kanske inte skulle ha skrivit att jag tränar Flört Ikväll är det ben- och rumppass på gymmet så tids nog kanske jag vågar lägga ut en rumpbild oxå =)
    Mattias39 skrev 2013-01-09 10:59:40 följande:

    Enligt mig...så tycker jag att du ser väldigt vältränad,snygg och fin ut!! Och blev inte din sambo kåt av de där bilderna så var han nog död... Flört

    Sen tycker jag själv att både stora och minimala(som du beskriver dina) bröst är fint, så personligen tycker jag att det absolut inte behövs ngt silicon. Men det där väljer ju var och en själv, det hänger ju mycket ihop med sin egen självkänsla och självförtroende skulle jag tro.
    Väldigt fin är du iaf!! :)
    Tack, känns bra med en boost för självförtroendet =) Han blev kåt jag lova, tycker det är lite roligt att retas genom att skicka sådana här bilder när han jobbar och inte "har tid" att bli kåt Flört Och han tycker att det är roligt att jag fortfarande efter 7½ år tillsammans gör sådana här saker =)
    ulfsas skrev 2013-01-09 11:08:55 följande:
    Inte illaOskyldig
    Tack =)
    Putt B skrev 2013-01-09 11:10:19 följande:
    Kanonfin !!
    Tack =)
  • niceelinice
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 11:36:03 följande:
     Smaaal... Jättesmal :o Typ min direkta motsats... Välkommen in i fls trevligaste tråd;)
    Tack? Har alltid varit lite smalfixerad. Men tänk vad bra att man är så olika. Vad tråkigt om alla hade sett ut som mig, då hade ju varken du eller jag varit unika på ngt sätt =)

    NHult skrev 2013-01-09 11:37:13 följande:
    Hallå snygging, läckert Solig lägg ner tankarna om sillisar, naturligt är alltd vackrast alla dagar i veckan ;)
    Tack, så snälla ni är i den här tråden =) Ja, men ett par fina sillisar hade suttit fint till min "nya" kropp =)
  • niceelinice
    NoteturNomen skrev 2013-01-09 12:12:28 följande:
    ha


    Å vad jag älskar familjeliv kombinerat med mobil :)

    Det jag skulle skriva till röda heta älsklingen var att!!! Absolut Inget illa menat!!
    Av olika ANLEDNINGAR har min kropp aldrig i universums kommande historia en möjlighet att bli som din, men jag skulle önska! :D ;)
    Med ett undantag, och det är silikonet... Jag har haft min andel bröst, så jag skulle verkligen vilja ha jättesmå. Haha :)

    Haha, ja mobilmissar på fl har man varit med om ett x antal ggr ;) Man vet aldrig riktigt om det är en komplimang eller inte när folk kallar en smal, har fler än en gång fått höra det i negativ bemärkelse. Men nu är jag hälsosam/tränad istället för som 8 år sedan då jag var smal (45kg) pga bantning. Kroppen blev betydligt snyggare när jag tränade mig i form istället för att banta mig i form =) 

    När det kommer till brösten så blir vi väl aldrig helt nöjda ;) 
  • niceelinice
    Alexia skrev 2013-01-09 12:21:40 följande:
    wow, snygging, vilka ben alltså, jag är inte alls avundsjuk ;)
    Hehe, tack =)
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-09 12:25:29 följande:
    Är övertygad att du valt rätt väg! Form genom träning måste klå bantningsvägen alla gånger!!
    Såg på ditt frågande tack att det krävdes en förklaring ;)

    De där jävla brösten ja, varför så omöjligt att bara vara nöjd?? Man har ju de man har liksom. (även om korrigering är möjlig såklart) :D
    Ja, det är jag oxå. Finns två uttryck som jag brukar tänka på, "fit is the new skinny" och "skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked". Skulle aldrig vilja vara bara smal igen, utan musklerna och fastheten i kroppen. Men alla gillar vi ju olika =)

    Ja, min kompis vill förminska sina medans jag vill förstora mina. Vi är båda lika missnöjda =)  
  • niceelinice
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-09 13:01:05 följande:
    Jag har kämpat med vikten ett tag och har inte sååå många kilon kvar nu, och har äntligen tagit tag i träningen också. Min mage kommer nog aldrig att bli så fin som din, men finare än den jag har nu ska den iaf bli!

    Såklart den kan bli det! Bara kämpa på. Fick efter att jag fött barn höra att har man aldrig haft platt mage så kan man heller aldrig få det. Och tjurig som jag är tänkte jag att jag minsann skulle visa alla som sa så att man visst kan det ;) Slänger in en bild som jag vet är ot för tråden, men bara för att visa alla som tvivlar att det faktiskt går.

    Vänster bild är april 2012 (58kg) och höger bild är november 2012 (51 kg). Nu är magen på högra bilden precis nytränad och därav framstår musklerna mer än i vanliga fall, men ni ser iaf att det är skillnaden =)


     
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

    Åhhh, vad jag vill ha dina bröst! Sååå fina =)
  • niceelinice
    hösthjärta skrev 2013-01-09 14:41:38 följande:

    Men herrejävlar! Du hade ju redan en platt mage! Visst, nu är den riktigt rippad, men den var redan platt.
    Hur som helst var din mage väldigt fin på båda bilderna.Solig 
    Nja, platt var den väl inte riktigt men jag förstår vad du menar. Hade inte kvar mina gamla magbilder från typ 2 år sedan, då var den mer...fluffig ;)
    twain skrev 2013-01-09 15:05:46 följande:
    Tokbra!! Tack för den, det var riktigt bra pepp! Bara sju månader... Bra gjort!
    Ja, lite träning löser alla problem ;) Ja, det är väl dessutom kanske bara 3 månaders sammanhängande träning på de där 7 månaderna.
    LoLs pappa skrev 2013-01-09 16:09:33 följande:
    Kan ju säga att det ej är fel på ngn av bilderna.
    Jättefina.
    Riktigt bra jobbat!!!
    Bonnevier skrev 2013-01-09 15:27:05 följande:
    åh vilken underbart fin kropp du har! 
    Tack så mkt =) Shit, vad ni boostar mitt självförtroende, det här känns ju riktigt bra =)

     

       

     
  • niceelinice
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 16:43:09 följande:
    Jag vet fanimej inte vad jag skall säga här, Linice, jag tappade målföret. Totalt. 

    Du har ju dom maximala proportionerna, vad gäller hela din lekamen, helt jävla makalöst vackert. Och då menar jag dina bröst också, jag har aldrig förstått varför bröst inte får vara av den lite mindre modellen, som dina, Linice, dom är ju så helvetes snygga ( iaf det som syns, och formen ) jag gillar större, och, jag små bröst, men tvingar du mig till att välja, då blir det små. Ge fan i silikon, det är så jädra vackert som det är. Tro mig.

    Fulländat arsle, fulländade bröst, fulländad kropp. Du är så snygg som någon kan bli. 
    Du är en enastående vacker kvinna, å jag tänker tacka både Gud, Allah, Muhammed...och alla hans jävla mostrar i min aftonbön för att du tog mod till dig och postade bilder på dig för oss andra att beskåda.

    Håller förövrigt med Pappa !!!

    Vi vill ha mer. Mycket mer.

    Tack, Linice.....Hjärta

     
    Shit...wow. Vet inte riktigt vad jag ska säga, tack så jättemycket =) Har aldrig fått såhär mycket komplimanger på en och samma gång, av samma människa dessutom. Borde kanske byta umgämgeskrets ;)

    Jag har alltid haft dåligt självförtroende och från det att jag var typ 13 har jag mått dåligt över min kropp och studerat alla skavanker. Är en sån person som brukar vilja ha lyset släkt när jag har sex, är bara kanske ett halvår sedan jag blivit bekväm i att ha det tänt. Och jag har aldrig varit stor så det är inte därför. När jag vägde som mest var det 69 kg och det var när jag var gravid, samma morgon som jag skulle komma att föda ut vårat barn.

    Så, jag är grymt glad av att läsa ett sånt här inlägg med komplimanger över hur jag ser ut. Det här behövde jag =) Man behöver inte vara stor eller "tjock" för att ha dåligt självförtroende och inte tycka att man ser nog bra ut. Så, tack än en gång =) 
  • niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-10 10:41:00 följande:

    Längesen jag bidrog med ngt nu, men har haft lite ångest över att alla har bilder som är bra tagna. Själv har jag haft svårt att på egen hand få till en bild som är värd att visas.
    Struntar i det nu, lägger ut en även om det är bilden i sig är kass... Obestämd



    Åh, snyggt! Jävlar vad fin du är, riktigt nice =)
  • niceelinice
    NoteturNomen skrev 2013-01-10 11:19:46 följande:
     Ja det var väl på tiden... Se nu här killar hur det ska gå till!! :)
    Nå, vad väntar ni på?? Spring och hämta kameran nu! ;)

    Kan inte annat än att hålla med...mer bilder grabbar ;)

    Och vi ser gärna mer av dig oxå Mattias, skit samma om den blir borttagen, vi som är online hinner ju se iaf Flört 
Svar på tråden Helkroppstråden